Wednesday, January 14, 2009

Youth 09

Weekend lepas gi Youth 09 dengan budak2 nih,
mase gi ari sabtu tuh,ramai gile babas orang,selamat xberatur panjang sangat,even da register,tapi x print pass die,hehe,yang wawan (http://awanhujanribut.blogspot.com)pulak,siap da register awal2 giler da,tapi x print jugak,ampeh jer

so sesampai2 sane,mula2 disambut oleh gerai Celcom UoX , Lyn nak belikan 1 no baru untuk aku,dah tulis2 sume,last2 tak dapat sebab aku dah ada no Celcom (a years ago!) , dan no tu masih aktif tak aktif,so promoter oux tu cakap kalau nak tukar no,kene gi celcom servis centre untuk terminate bla bla bla,tgklah 2 3 bulankarang aku gi lah kot...huhuhu

soo..lepak2 la kat sane.jalan2,tgk orang senam2,konsert kecilan,siap buat request untuk panggilan hangit lagi (tunggulah kao~)

pastuh...balik..huhuh

Ahad tuh Wawan ajak pegi lagi.sebab ada yuna.so tolak dari umah dalam kul 6.30..sampai2 sane dalam kul 8.semayang jab.pastuh dedey da msg yang yuna da nak start..Berlari2 jugakla Wawan dengan Azwin,semata2 nak tgk Yuna (peminat setia mereke ni)
-Dengar2 pas abis jer yuna perform wawan terus gi kejar Yuna kat backstage,mintak amik gambar dengan dia.
-Malangnyer die telupe nak mintak autograph kat album yuna (siap bawak makerpen lagi!)
-so after tat is Bunkface
then balik

.....Tido


Kenangan di sane ...

Wednesday, December 10, 2008

Honda - The Power of Dream


Honda The Power of Dreams from micheledauria on Vimeo.

A very Inspired Clip ...

Graphic Best , Background Music Sangaat Best..hehehe

Saturday, October 25, 2008

Ragnarok

bebaru ni aku sangat suke bukak cerita pasal "kenangan dulu2"..entahla..maybe i do miss my old day...yerla.mase tu aku x payah nak pikir bangun awal.xpayah nak pikir keje ape pun..keje ennnjoooyy jer....(Sekarang pun Enjoy jugak,cuma terhad sikit)
antara 1 mende yang aku miss.....
Ragnarok,hehe..aku dah lama x sebut mende ni.dulu aku sangat gilekan multiplayer online game ni

aku start quitting Ro bile quit keje cc.kalau dulu boleh dikatakan 24/7 mengadap pc main ragnarok,kalau x on pun.aku bukak market (merchant) , xpun botting (jahat sikit)
anyway dari ragnarok,ada la jugak beberapa kawan yang aku kenal dan kamcing sampai sekarang,antaranya wawan (dulunya wanzriot..haha
dulu kitorang memang quite hardcore gamers la.ragnarok x ingat dunia,mase dah start main private server (PVP Vanro Server) , belasah x hingat,kekadang siap gaduh2 lagi
pastu siap overnite kat cc,tutup pintu gate bawah,pastu duk atas,main game,saaaampai kul 7, siap belajar cemane nak hack "sistem 123cafeclient" lagi..nak main free nye pasal..kes kes kes.

Agaknye cemane yer rakan2 Ragnarok aku yang lain dulu yer?
Huilan , Ken , Chris ?

Monday, October 13, 2008

After 20 years...

hurm..
aku x tau nak citer mende ni cemana

actualy aku nih x suke menunjukkan diri aku dalam keadaan yang "sedih"
i rather be happy,sebab kalau boleh aku nak orang sekeliling aku Happy

2 hari lepas.
aku balik johor.so masa dok borak2 dengan pakcik aku ni
then die cakap."dulu kami simpan keratan akhbar dan surat2 arwah ayah awk
so maybe dah sampai masanya kami hand over kat wan untuk jage mende ni"

so after 20 years baru aku tau yang kewujudan mende ni
at 1st..aku rase cam xmau jer.yerla.aku ni bukan sorang yang reti menjaga barang
tapi bila pakcik aku tunjuk..well macam2 la daalam tu..termasuk surat2 yang arwah
kirim kat arwah ibu ...

aku belek2 gitu jerla.macam malas nak baca time tu..bukan sebab ape.
actualy aku rasa macam sangat nak menangis waktu tu.
maybe waktu kecik aku xpernah nak sedih pasal ni
tapi biler dah besar.aku rasa baru aku paham betapa "kehilangan" itu

so.aku cakap kat pakcik aku.kalau boleh nak pinjam pastu nak scan and simpan dalam computer kat rumah.nanti kalau ada masa.bawak balik
johor balik simpan kat rumah johor.biar ia jadi kenangan kat sana

...sampai sekarang aku xbaca lagi isi kandungan surat tu.aku xcukup kuat lagi tuk TABAH ..
or should i say its just EGO?

Tuesday, October 07, 2008

WORK

Cuti raya dah abis!..huhu..
bagi aku raya dah abisla..even masih ada 23 hari lagi syawal,tapi dah x cuti,maknanya raya dah abis..
hehe..dalam bulan ni,rasanya jemputan ke rumah terbuka kat opis aku mesti banyak.
malam ni jer aku dah dapat 2 jemputan.huhuhu..
tapi...waa..kenape raye tahun ni cam cepat sangat jer?

aku tak enjoi duduk rumah lagi..
aku tak enjoi nak berjalan2 lagi..
aku tak enjoi nak gi tgk wayang lagi..

.....

*currently writing at office ....

Sunday, October 05, 2008

Raya

raye...finaly,whew.sebulan puase.pastu raye pulak.hehe.tahun ni raye aku lain sikit dari taun2 lepas.kalau taun lepas aku dok citer beli buku kat hentian .pastu tunggu bas lah ape kesemua...
taun ni aku balik terengganu.naik kete lagi.bawak family.huhu.orangtua and akak same anak die.(fruit son).

aih,yang paling xbestnyer,bile dah umur beso ni.da x dapat duit raye.rasenyer taun ni aku memang da x dapat langsung duit raye dah..dah besar pun aku..hehe
kalau dulu.memang stok dapat banyak jer duit raye..
tapi aku jarang gi umah ke umah collect (budaya orang johor lah ni)
xsilap aku sekali jer kot.ikut pakcik aku (oden)..
masa tu dalam darjah 4 ke 5..
and sekali tu la paling aku ingat.gi umah 1 ni.die tutup pintu n pasang lagu.pastu kitorang duk bagi salam. dengar jer.siap dengar die cakap kat anak die kot : wei.kuatkan sikit lagu..uhuhu
tapi tu jerla kot antara pengalaman aku gi collect duit raye.
pastu aku dah malas dah..rase cam tebal muke jer ..ehehe

anyway.raya tahun ni best jugak.suka tgk reaksi budak2 dapat duit raye dari aku.even aku xdapat kasi sampai rm50 inggit sorang pun..still aku dapat kasi sikit..

-------------------------------------------------------------------------------------

Sikit ucapan kat beberapa friend.

selamat hari raya aidilfitri.maaf zahir dan batin.kalau ada tersepak terkata.huhu

to Dartest -

trimas geng,even skang kite da x banyak lepak.tapi dengan memori yang ada.kite akan tetap ingat mengingati kenangan bersama sampai ke akhir hayat

to Muham -

Udah2 la keje tu wei. rayer dah neh.

to Lyn / Tasya -

udah2 la makan ketupat tu.da buncit pun weh perut ko tuh..nanti balik sini kite joging same2 ek..ek ek.

okeyhla.banyak la pulak to to neh..

nantikan pic dari aku pulak..hehe

Friday, September 26, 2008

my pic on magazine



Alhamdullilah..akhirnye name aku ada jugak dalam 1 satu majalah terkemuka kat malaysia (Perempuan) . actualy job ni job bertiga.(aku,Nikolas,MieBroz) - thanks friend , tapi sebab aku selaku offical photographer,so name aku jerla yang keluar.hehe..


*antara gambar yang diambil semasa photoshoot tersebut*

Wednesday, September 24, 2008

kiss - Because im a Girl



video lame dah ni..tapi aku tetap suke tgk..hehe...

Moment tat i will never Forget

antara 5 Peristiwa dalam idup aku yang aku rase xkan aku lupakan Sampai Mati

- Mase Keje dekat cc.tahun tu 2005 tak silap aku.malam tu Birthday aku yang ke 19.
lepas tutup jer cc.kira akaun.aku gi mamak..makan roti canai sorang2 jer..
aih.sedey giler kalau pikir balik.

- aku masih teringat mase 1st time masuk ukm,mase tu aku takut giler.yerla.xpenah nak
nak keje dengan orang2 opis.mase tu naik bas OmniHub,dengan bas Mini jer.
berenti kat hentian kat luar ukm.pastu jalan kaki sampai ke opis.hari2, mase tu
xde
moto.apatah lagi kete.kekadang balik tumpang kak Eija.
ada sekali tu jambatan yang menuju ke arah kajang rosak.so bas x banyak lalu dekat
fasa 1.nak x nak kene la pepandai kejar bas.pagi2 kul 6.45 da standby kat pondok
bas.
nak naik bas ukm malu pulak.yerla.didominasikan oleh wanita jer bas tu.student
lak
Until la aku beli moto.pastu da beli kete.tapi kalau dikenang balik.sure aku
sorang2

- Mase 1st time kenal Si Dia...dulu mase kat Unit Perjawatan.keje aku dok antar LPG
ke bendahari jer.pastu Si Dia ni pun baru masuk time tu.so mase tu die x kenal
ramai orang lagi.so keje die melepet kat kaunter tu jerla.nyebok @ wat wat
sibuk..hehe
mase 1st jumpe dan tukar no tu.xsilap aku weekend tu jugak die terus nak pinjam
uang.aku mase tu da cuak2 ayam.yerla.kenal bebenar pun idak lagi.terus nak pinjam .
aku da "agak"(Actualy saje2) buat lupe kenape die nak pinjam uang.tapi aku kasila
jugak..sian nye pasal.huhu
so kisah aku meleret2 jugak la dengan Si Dia nih.gi tgk wayang citer antu kaki
besi la...siap terjerit2 si Dia ni takut nengok cite tu(walhal antu die tahpaper
pun)kekadang kul 3 kul 4 petang tu..bosan2 . gi keluar makan.ada 1 hari tu ujan
dan berpetir.lalu dekat unit latihan.tetibe jer ada petir nyambar kat situ.cuak
gile.uhuhhu.sampai kantoi dengan bos aku la..sebab keluar pepetang dengan
die..hehe..tapi bos aku steady.die cakap kalo nak kluar gi makan jejauh.nanti
orang lain nampak xbestla..hahaha

- baru 4 kan..hehehe..hurm..ape lagi ek..aha.mase aku belajar lesen kete.memang
kelakar ..mase tu dalam bulan 12 x silap aku.pepetang selalu hujan.dahla aku amik
masa kul 5 sampai kul 7 (10 jam belajar)..pastu lalu pulak jalan yang horror yang
amat..ujan pulak tu...cikgu yang ngajar pulak.garang dan kuat perli bukan main.die
siap cakap yang aku ni memang x boley bawak kereta sampai ke mati la...
Alhamdullilah berkat kesabaran dan x mudah ngaku kalah.aku lulus lesen dengan
sekali test jer...yang cikgu tu pun senyum2 jer mase aku srempak dengan
die..hehe..aku rase aku paham cara ajaran die.die saja nak kasi orang panas supaya
kite buat bebetul..rite2?
anyway setahun lepas aku dapat Lesen kete baru aku beli kereta..

- last sekali..of cos.photography.actualy aku bukan seorang yang into photography
sangat.asalnyer aku suka tangkap gambar pakai kamera hp pastu edit2 pic.pic Si
Dia..pastu print kasi die..hehe..sampaila aku ketandusan idea..aku start belajar
photography ni dari seorang rakan office (sifu sokro)
itu pun sekejab sangat jer belajar dengan die.pastu pepandai la godek
sendiri.sampai la aku kenal Photoschool.pastu dari situ ramai lagi kawan yang aku
kenal.
boleh dikatakan .hampir 50% rakan yang aku kenal dan kamcing sekarang ni dari
Photography jer.

Hurm..kalau nak aku cerita pasal mende2 ni..banyak lagi actualy...tapi ni antara mende2 yang aku rase..even aku accident.terantuk kepala.pastu jadi hilang ingatan.aku AKAN TETAP INGAT mende ni sampai ke akhir hayat

Monday, September 22, 2008

Before and After

Teringat balik aku zaman aku belum into photography
aku punye weekend sangat2 membosankan..

hanya tau lepak cc
keje cc
chatting
main game
gelak sorang2
makan sorang2 (bukan bulan puase!)
tgk Porn?hehehe (Bad Habit!)

Tapi.menjak aku join photography.
kawan jadi ramai
makin ramai
semakin ramai
sampai penuh jadual minggu aku.
dengan outing
jemputan berbuka (bbq baganlalang)
jemputan sahur (nanad besday)
jemput - jemput
jemputan orang kawin (27hb nih)
jemputan shopping pun ade.hehe

so...actualy mane2 arah tuju pun...kalau da sesuatu mende tu kite minat.xkira mendape pun.mesti kite cakap best kan?hehe.macam aku dulu.aku suke sangat main game
ngadap pc.sampai berejam2 ..sampai 10 jam pun ada maximum.main ragnarok.hehe

skang still ngadap pc.tapi main Adobe Photoshop lah..hehehe

haiz..pengalaman2..

Sunday, September 14, 2008

Marya

Well..Marya dah terbang...terbang jauh dari kami...

hehe..just now baru lepas hantar dia dekat airport..sama Muham dan Ain..
mule2 memang ingat xbole jumpe die dah..Kete anta sevis..call muham x angkat ..tido mampush..call azmie ..mamat tu kene berbuke kat rumah mak mertua pulak...

suddenly...

"wan..kete kao da siap..boley amik skang..kate mekanik peribadi aku.."

pastu Muham lak tetibe call..apa lagi..paksarela die datang ...

finally.dapat jugak jumpe marya..well..maybe bukan untuk kali last.tapi still lama nak dapat jumpa dia lepas ni..





anyway to Marya yang maybe dekat atas kapal terbang sekarang ni..Thanks alot.for beeing my Bestfriend.


where ever u are.wat ever u do.u are always in my heart.as my bestfriend.forever and ever.

*ps : raya nanti hantarla e-kad raya kat kami..

Saturday, September 06, 2008

sapakah diri aku dalam diri kamu?

actualy aku pernah tertanya
tiba - tiba 1 hari nanti
aku ditakdirkan
tiada di dunia ini
adakah nama aku akan disebut - sebut?
adakah nama aku akan di ingati?
adakah nama aku akan dikenangi?

mungkin..

1 hari nanti,

takda orang sedar pun
yang aku dah tiada
maybe mereka just berkata
oh?dia dah mati rupanya,okey
atau,laa..dah mati..xperla

...

sapalah aku? :P

Tuesday, September 02, 2008

Selamat Menyambut Ramadhan...

Pejam celik..dah puasa balik dah..aku rasa sangat sekejab saje Tahun demi Tahun berlalu..

*aku nyer perjalanan idup berlalu dengan begitu saja..
dengan start kerja ukm,dengan Naik bas...pastu beli motor..pastu beli kamera..then beli kereta..
aku rasa perjalanan idup aku sangat bermakna..bukan dengan menda2 yang aku beli tu..
tapi dengan Kemajuan Perjalanan aku..
(well at least aku x idup macam tu jer dari dulu sampai sekarang)
aku masih ingat..mase entry aku mase raye 2 tahun lepas..aku naik bas express jer.beli komik..

Well..rasanya tahun ni AKAN ada kelainan dalam idup aku..

*tahun ni aku nak balik Terengganu.ikut TOK aku dah...
After dekat 7 8 tahun dah aku x balik...

*Tahun ni aku balik dengan kereta aku...(Walaupun dah setahun kereta tu...tapi aku still proud of it!)

*Tahun ni..aku ada ramai sangat kawan baru...

*dan..Tahun ni aku rasa aku Sangat menghayati apa itu Syawal...

Tahun ni...Ramadhan..aku nak cuba gather rakan2 aku..pastu nak ajak main Bunge Api ramai2..hehe


Aaa...anyway..

Selamat menjalani ibadah Puasa buat semua rakan2 aku yang muslim..
yang xmuslim..korang pun best.nanti kalo aku buat open house aku invite korang sekali..dunt worry

*lagu raye pun budak2 opis aku da start pasang(cheh..cepatsungguh!)..kekadang rase syahdu jer biler
dengar lagu Suara Takbir dengan Lebaran ini..(aku suke dengar 2 lagu jer )

Thursday, May 22, 2008

22 mei 2008..hurm..dah 20 tahun pun .menjak accident tu belaku.x sangke cepat tul masa belalu.sekejab je aku dah 21 tahun (tak lama lagi 22 tahun lah :P)..

for the first time bawak tok naik kereta aku balik kampung johor sebab kenduri arwah keluarga..Alhamdulillah, walaupun bukan kereta mahal(iswara saga).tapi aku tetap bersyukur sebab dapat beli kreta..dan dapat bawak tok lagi balik Johor.hehe..mengantuk jugak bawak jauh2 ni.ye lah.aku ni baru lagi dalam driving.so nak drive hiway lama2 sangat..memang x larat.tapi selamat sampai jugak ..haha

Semalam...masa balik makan tengahari.Hati aku sangat berat nak kasitau Tok yang Hari ni Hari UlangTahun kemalangan tu..bukan sebab ape.aku takut Tok nangis...
Tapi.aku rasa cam besalah gak x gitau (tatau nape?)..so aku bagitau jugak..dan..secara x langsung. air mata lelaki yang penuh EGo ni pun bercucuran..

Well..2day is the day. untuk ibu dan ayah tersayang .anakmu berdoa agar berbahagia selalu di Syurga Firdaus.dan untuk Anakmu ini,Doakanlah agar bahagia berterusan . :)

Saturday, February 09, 2008

Happy Chinese New Year !



Iklan Petronas kali nih memang best.with some reason.aku sangat2 tersentuh dengan iklan ni..

Bersyukurla kepada sesapa yang masih mempunyai ibu bapa dan keluarga..dan janganlah korang dok ingat makan besar ni cine buat semata2 ntuk agama diorang je.kite pun boleh buat dengan niat kita sendiri.
At least dalam mengeratkan lagi ikatan keluarga kan??..

Wednesday, February 06, 2008

Makan Besar Dartest

for the 1st time,inilah kali pertama dartest group dapat bersama2 untuk makan besar (pizza hut) , walaupun sekejab je..tapi best gila..yelah..selama ni kalau jumpa2..xpernah cukup korum,ada je yang missing,dengan alasan masing2..yelah..diorang bekerjaya kan..aku nih spanar jaya je..mukeke.








Anyway it was a Great moment..thanks sumer.korang memang sahabat sejati ..moment ni akan ku kenang sampai akhir hayat ..

Panjang Umur kita jumpa lagi..Happy Chinese New Year too all ..

Friday, February 01, 2008

A "Warning"

Dont Let me Open my "Mouth" . it cause u a most Painfull moment of me and your life...

Aku pun tatau nape aku Quote gitu..aku nih bukan la seorang penulis Blog yang baik.kekadang ayat aku pun hanya berteraskan emosi aku yang sentiasa kacau ..
kalau ikut perangai aku.aku ni susah sangat nak marah dengan orang..sebab aku x boleh kawal emosi aku kalau marah..wat so ever..i will regret it later .sebab tue aku paling susah nak marah orang or marah sesapa..
kebanyakan marah aku hanya simpan dalam hati untuk ditenangkan oleh perasaan sendiri..

But for Some Reason.aku trase kekadang sifat aku ni boleh membodohkan diri sendiri..di mana aku asyik dipermain2kan..diperbodohkan dah diperendahkan...

kekadang aku rase,ape gunanya menjaga hati kawan / seseorang kalau diorang sendiri x pernah jaga hati kita?so what to do?just ignore them!

Just wanna be myself!

Guh..lets see...masuk ni dah nak masuk setahun aku dalam bidang photography..even pada asalnya aku lebih kepada saja2 nak main2..sekarang aku dah mula addicted dengan bidang ini..

Back to my own style.kalau dulu aku banyak gunakan "sweet editing"..tapi sekarang ni more into "not so sweet editing"..gelap2 la..ape la...aku rasa aku dah mula kembali kepada asal aku..iaitu seorang yang hanya gilakan camgitu semata2..

dari kecik lagi.aku tringin nak buat sesuatu menda yang orang boleh panggil "cool"/"hebat"..hehe..masalahnye aku x pernah belajar melukis or sketch apatahlagi nak design2...kebanyakan idea yang aku buat hanyalah luahan dalam kepala otak aku ..'

2 be honest.aku tau x ramai yang suke editing aku ni.dan aku sendiri pun masih banyak kelemahan dalam editing2...furthermore.aku x pernah belajar dengan sesapa pun pasal editing..lulusan aku tahap abis skolah je..x sambung UNIKL , MMU , LIMKOKWING or mana2 pengajian yang menyediakan jurusan yang best cam gitu (aku ni xpandai..so x tau ape course yang orang panggil tu)
even editing aku ni abit sucks..tapi aku x pernah rasa down dengan karya yang aku hasilkan..sebab tu suma atas usaha aku sendiri..malah aku rasa bangga dengan hasil aku.

Biarla apa mereka kata.yang pasti.aku akan teruskan bekarya dengan hasil aku dan usaha aku..

UNDERMYSIN NEVER GOING DOWN OK?!

*thanks for the support , comment and blah blah..i always be myself

Wednesday, November 15, 2006

We Meet Again~

Assalamualaikum Kepada Diri aku sendiri dan orang yang membaca Blog aku ni..

hehe..dah lame tak update Blog (lame ke?)..err..aku rase macam dah sebulan tak mengadap computer..walhal baru 5 hari...huhu..

Actualy bukan sebab ape...sume ni start hari jumaat Minggu Lepas...

Jumaat :-

hari ni agak kelam kabut sikit...macam biase la..semua orang kat opis aku berebutkan mesin xerok(Potostat)...bak peribahasa "pegi menxerox macam pegi perang"...haha..memacam agenda mereka sendiri..termasuk la yang mereka reka sendiri..kate urgent la..datuk nak pakai la...Naib Canselor nak pakai la...
ade guest la..ape ape la..

Huhu..and aku macam biase la dengan kareer hakiki aku..menxerok...aku rase la..selagi mesin tu tak tercabut lapan..selagi tu la aku pakai mesin tu...hahah..

Tapi Hari jumaat tu...memang sekse giler...sebab besok (sabtu) ade mesyuarat MSP (Mesyuarat Semakan Pengurusan)...dekat Awana ,Genting Highland...and staf staf sini baru dapat laporan / Nota hari tu jugok..
mase tu la aku nak gi pinjam laptop..mase tu la aku kene gi inform pegawai supaye menghadirkan diri besok..and mase tu la jugak aku kene potostat borang laporan / Nota...And mase tu jugok la aku diberitahu ntuk mengikut diorang ntuk jadi urusetia..

Dah tu pulak..hari Jumaat tu hari raye jabatan kitorang ....lagi la harrrruuuuu..mase tu la diorang nak gi setting meje...setting pentas ...setting makang makang...nak panggil orang orang besar haritu jugok la...
Sume tembung hari tu ...jadi memacam la karenah..

Ok.So pada malam tu...majlis hari raye pejabat kitorang berjalan agak lancar la..walaupun agak suram ...tapi still ok la..sebab ade lagu raye kot?huhu..anyway boleh dikatakan separuh dok datang sebab ujan...(aku rase kalau x ujan pun diorang pakat dok datang...)

Abih majlis raye tu..aku balik kejab...nengok citer rendang ntuk mertua..pahtu gi keje balik..sebab nak siapkan sikit keje MSP..Ramai jugak la yang ade mase kul 12 tu...huhu...bersemangat betul nih..

Sabtu~?

gedebak gedebuk gedebak...dah kul 2.30 pagi..yang tinggal 5 orang je...pas agak agak dah sume tutup..kitorang gi la bawah...kejut pakgad..(tidooo)...pastu cau la...and aku balik tu nengok pulak ade citer miss conapekemendetah 2...layan kejab..pastu tetido atas sofa...

Sedar sedar dah kul 7...(miss subuh nii)..pastu mandi kemas baju ape sume...trus gi opis sebab janji nak naik kat sane..(nak angkat barang skali)..

masuk je opis...bos aku kecoh sebab laptop dalam bilik die (yang aku pinjam) tu ilang sebijik..wuah..gamat...gamat...minyak gamat...dah ler aku ade skali malam semalam...mau nanti aku kene soal...huuu..mapuh doh.. :P

Disebabkan tak banyak masa ntuk menyiasat..kitorang kene jugak gi ..tapi mende tu masih lagi jadi pesoalan..nape si pencuri tu bole tau laptop tu dalam bilik boss aku...dah ler laptop tu dalam beg..tapi memang ade kesan umpil kat pintu..maknanye kesan ceroboh la tu..

-bertolak kul 8 stengah~

-Sampai dekat kul 10...(aku tido ~)

kul 10.30...setting laptop ngan LCD...ingat bole rehat sikit la sebab diorang dah mesyuarat...tetibe..ade satu laporan tetinggal...wuaahhh,nak tak nak ..Nizam ngan Aku terpakse la membalikkan diri mengambil laporan tu...huhu...susah tak susah la jadi urusetia kali ni...tapi yang ganasnye..kitorang pakai kete boss slambe je...die kasi green light

mase nak balik tu ...

-Tlinge bedengung jee..

-Aku tetido kejab ~

-Ujan

-Jem sikit sikit

so kitorang sampai dalam kul 2...(tolak kul 11,30 + jem )

~~~~~~~Finaly Mesyuarat berjalan dengan lancarnye~~~~~~

End of part 1


huhu...ahad tu ...aku dengan pegawai2 muda sempat jugak la berjalan2 naik kete kable..huhu...dalam kete kable tu tlinge bedengung je ...tapi best la..aku pun baru naik 1st time ..huhu..

So Hari isnin...Semalam of coz...minggu ni aku kursus induksi..kusus ni memang menyusahkan..sebab nak kene pakai baju kemeja lengan panjang siap dengan Tie...haha

To Be honest aku tak pernah pakai Tie..nak ikat pun tak reti..last last mintak tolong member ikatkan..pastu tak urai urai dah..

Well for the 1st day ok lagi..sebab banyak aktiviti pengenalan diri...citer pasal bujang la..citer pasal diri and memacam lagi...

Start for 2nd day~~(thats mean 2day..)..hari ni pagi pagi aku dah kene jadi AJK Koir...Chew...kene lead lagu Negaraku , varsiti kita (tak pernah dengar pun) ngan keranamu malaysia...Ahaks...aku nyanyi maintain je la~..
tapi memang agak segan sebab tak pernah nak buat mende macam ni..huhu

And...skang ni aku kat opis..tengah melangsaikan keje yang x siap..well..biler siang aku dah x de...make bertimbun la keje aku ...maunye mati aku nak buat biler dah abis induksi..jadi aku kene la buat sesikit waktu malam..biler larat N free..huhu

For Now..and Forever~Assalamualaikum ^^

Eh Eh..Forget..happy birthday to kak Eija~ (nanti aku kasi kad kawin..eh!..kad harijadi kat ko~)

Tuesday, October 31, 2006

Bosan

Huaa..ngantuknyer hari ni...rase cam nak tido je depan pc ni...wuahaha...

Zalazmi : Tu la..sape suh tido lewat sangat smalam (ala..die pun nengok gak citer kakpon (pontianak harum sundal malam2)tu...kan pagi pagi dah kene kejut ngan abgpon (cikgu):D)..keh keh keh..

Perkara yang paling tak disangka buat semalam ialah : blajar kete kul 12.30 pagi kat FTSM...kat situ parking die lawa n besar..ape lagi..jadi course training aku la :D..kueh kueh kueh..susah jugak nak handle gear manual ye..tapi aku nak biasekan diri..sebab x nak bazir duit banyak banyak amik kelas 16 jam :P

Huu...kelmarin...akak datang..ngan 3 orang anak die ..guhuhu...sebab x de duit kecik..aku gi tuka la 50 inggit kepada 5 inggit kat stesen minyak petronas..hehe..
balik balik..aiyark..aku x de sampul raye,gledah gledah..jumpe sampul 2 3 thn lepas :P ...huuu..X mlekat la pulak..gledah gam pulak..(xkan nak gune gam aku lak kan?kewkew)...jumpe gam gajah :D..wahahaha..dah desperate..taram je la,muahahaha...mesti budak budak tu xbole koyak atas die
Malam tu pulak kuar ngan si dia..hurm...Si die ni tatau la..makin kurus ke makin gemuk..tapi yang aku pasti..aku nampak die makin x tinggi..mungkin aku da tinggi sket?jalan kat kajang..LAst moment nih..Njoy sebab besok nak keje doh..huhu..

And...Now...dah 2 hari pun keje..hurm hurm~ngantuknyeeEeeee!!