Monday, January 30, 2006

Bengang!!

waa..bengang giler aku ari ni..patutnyer aku x keje hari ni...alih alih si saiful technician haprak tu msg aku kate nenek dier meninggal lak..member aku kate alasan tu tahun lepas dier kasi gak...Guahaha..dier ade lapan nenek kot?




huhu..gi tgk member aku kawin tadi ..waa..mmg power la mak andam tu..dari muke huduh cam cipan terus jadi muka dayang nurfaizah versi baru bangun tidur (xD)


<--(Muke aku tengah Bluer!! )



Huk alo..konon tunjuk macho la mamat 2 orang ni...aicheh...ni baru pas makan nasik briani.
nampak x air bandung tu?aku lantak dekat 5 cawan..sampai sakit perut aku ..syok seyh..dekat bebulan dah x minum air bandung..macam orang sesat padang pasir tejumpe air la perumpamaan nye..huehue

(Lumbe sape paling cepat minum sirap bandung!) ~>




No comments: