Friday, February 01, 2008

A "Warning"

Dont Let me Open my "Mouth" . it cause u a most Painfull moment of me and your life...

Aku pun tatau nape aku Quote gitu..aku nih bukan la seorang penulis Blog yang baik.kekadang ayat aku pun hanya berteraskan emosi aku yang sentiasa kacau ..
kalau ikut perangai aku.aku ni susah sangat nak marah dengan orang..sebab aku x boleh kawal emosi aku kalau marah..wat so ever..i will regret it later .sebab tue aku paling susah nak marah orang or marah sesapa..
kebanyakan marah aku hanya simpan dalam hati untuk ditenangkan oleh perasaan sendiri..

But for Some Reason.aku trase kekadang sifat aku ni boleh membodohkan diri sendiri..di mana aku asyik dipermain2kan..diperbodohkan dah diperendahkan...

kekadang aku rase,ape gunanya menjaga hati kawan / seseorang kalau diorang sendiri x pernah jaga hati kita?so what to do?just ignore them!

1 comment:

Hazwan said...

ala ko nih..ckp straight ngan bdk yg ko wat ko camtu sudah..tapi first gtau die ko rase xbest diperlakukan camtu ah..kang ko maki die xtau pape plak, sian plak.haha