Tuesday, September 02, 2008

Selamat Menyambut Ramadhan...

Pejam celik..dah puasa balik dah..aku rasa sangat sekejab saje Tahun demi Tahun berlalu..

*aku nyer perjalanan idup berlalu dengan begitu saja..
dengan start kerja ukm,dengan Naik bas...pastu beli motor..pastu beli kamera..then beli kereta..
aku rasa perjalanan idup aku sangat bermakna..bukan dengan menda2 yang aku beli tu..
tapi dengan Kemajuan Perjalanan aku..
(well at least aku x idup macam tu jer dari dulu sampai sekarang)
aku masih ingat..mase entry aku mase raye 2 tahun lepas..aku naik bas express jer.beli komik..

Well..rasanya tahun ni AKAN ada kelainan dalam idup aku..

*tahun ni aku nak balik Terengganu.ikut TOK aku dah...
After dekat 7 8 tahun dah aku x balik...

*Tahun ni aku balik dengan kereta aku...(Walaupun dah setahun kereta tu...tapi aku still proud of it!)

*Tahun ni..aku ada ramai sangat kawan baru...

*dan..Tahun ni aku rasa aku Sangat menghayati apa itu Syawal...

Tahun ni...Ramadhan..aku nak cuba gather rakan2 aku..pastu nak ajak main Bunge Api ramai2..hehe


Aaa...anyway..

Selamat menjalani ibadah Puasa buat semua rakan2 aku yang muslim..
yang xmuslim..korang pun best.nanti kalo aku buat open house aku invite korang sekali..dunt worry

*lagu raye pun budak2 opis aku da start pasang(cheh..cepatsungguh!)..kekadang rase syahdu jer biler
dengar lagu Suara Takbir dengan Lebaran ini..(aku suke dengar 2 lagu jer )

No comments: