Saturday, October 25, 2008

Ragnarok

bebaru ni aku sangat suke bukak cerita pasal "kenangan dulu2"..entahla..maybe i do miss my old day...yerla.mase tu aku x payah nak pikir bangun awal.xpayah nak pikir keje ape pun..keje ennnjoooyy jer....(Sekarang pun Enjoy jugak,cuma terhad sikit)
antara 1 mende yang aku miss.....
Ragnarok,hehe..aku dah lama x sebut mende ni.dulu aku sangat gilekan multiplayer online game ni

aku start quitting Ro bile quit keje cc.kalau dulu boleh dikatakan 24/7 mengadap pc main ragnarok,kalau x on pun.aku bukak market (merchant) , xpun botting (jahat sikit)
anyway dari ragnarok,ada la jugak beberapa kawan yang aku kenal dan kamcing sampai sekarang,antaranya wawan (dulunya wanzriot..haha
dulu kitorang memang quite hardcore gamers la.ragnarok x ingat dunia,mase dah start main private server (PVP Vanro Server) , belasah x hingat,kekadang siap gaduh2 lagi
pastu siap overnite kat cc,tutup pintu gate bawah,pastu duk atas,main game,saaaampai kul 7, siap belajar cemane nak hack "sistem 123cafeclient" lagi..nak main free nye pasal..kes kes kes.

Agaknye cemane yer rakan2 Ragnarok aku yang lain dulu yer?
Huilan , Ken , Chris ?

No comments: