Friday, October 20, 2006

Nak raye dah ni~

Huuu...nak dekat raye dah ni..puase pun tgl bape hari je lagi..lebih kurang 4 hari je lagi....tapi bagi aku..sume macam UNPREPARED!..baju raye x beli lagi..kuih raye lagila...slamat tiket bas dah beli..kalu dok nayeee...huhu..

Tahun ni la tahun paling malas aku nak balik kampung...nape ye?huhu..dah tua~balik pun bukan dapat duit raye lagi xD ..kene bagi duit raye ade la :P ..hehe..terkenang jugak mase kecik kecik dulu..gi kollect duit raye dari umah ke rumah..pastu ade satu rumah tu siap kuatkan lagi speaker dier..pastu siap dengar diorang cakap " YANG ..kuatkan lagi sound"..wahhaa..xnak kasi wat bodoh je la...ni nak cover cover camtu..ehe.

Ahah..Pasal keje lak...hurm..bebaru ni prestasi aku macam agak teruk..dah ler bangun lewat..pastu malas wat keje sikit lak tu..huhu..maybe bulan puase kot?che che..tapi ntah la..dulu boleh jugak lepak sampai kul 1 2 pagi pastu bangun kul 5 6 ..skang kalau stay sampai kul 1 2 pagi..alamatnyer kul 7 8 la baru aku terbangun..Huuu Huuu...Masalahnyer aku x ble tido awal!..nak x nak kene jugak tido kul 1 2 pagi..Wuhaa....Xpe Xpee..lepas Cuti raye nanti aku x nak jadi cam ni dah..hehe...harap gitu la...

Aih...Petang ni ingat nak cari baju raye la!~..ehehe...nak beli suar camel ngan Tshirt je...hurm..ingat tahun ni nak balik raye pakai kot ngan baju lengan panjang colar (style keje) ..siap ngan kasut raye skali..Wakaka..macam orang balik naik kapal terbang dari luar negara lak ..wahahah

Paperpun...AKu nak ucapkan lagi skali selamat hari raya kepada sume sume member aku...specialy Si Dia ngan Ac (Budak kenari berkacamata)...hehe..and memember aku yang lain...(memang aku ade banyak member sebenarnyer)..huhu..ngan ucapan mohon maaf setulus ikhlas dari hujung Rambut(Kalau xde rambut kepala pun jadila) sampai ler ujung kaki ..hehe..kalau makan lemang tu ingat sesikit kat aku wei..kat johor xde banyak lemang..banyak makan lontong je..Sob..SOb...

Xlupa jugak kpader memember yang beragama Hindu..selamat menyambut Deepavali..keskeskes..

No comments: