Monday, October 02, 2006

Pinggan megi dalam peti ais?

jaaaa~huhu..Gloomy monday no more?huhu..ceria di pagi isnin :P...keskeskes...hari ni xde la ngantuk sangat...bangun pagi gosook gigi makan nasik goreng sambal megi (uik?takpose kew?)uhu...

Hurm..smalam jalan jalan gi Kl ngan si dia..huu..penat je...dok mrayap pastu mrapu sane sini...si Dia tu beli jeans..memacam kat Kl tu..siap ade orang tu konon tarik duit la..haiz..kan best kalau bebetul bole tarik...sesedap je dapat camtu..huhu..rezeki jatuh dari langit ke.?

Uh..yang aku x dapat lupew mase nak balik tu..mase tu dalam komuter...orang ramai..orang kat depan aku ni wanita india bersame suami die..wanita india ni rambut die panjang pastu ikat blakang..bau rambut die pelik betul..meloyakan tekak aku yang dah sedia loya ni...uhu..Si Dia lagi la..siap tertido sambil berdiri ..memula maintain je nampak main msg ..pastu nampak lentok je..abis tu biler komuter tu nak brenti..die boleh nak tergolek depan suami india tu.rezeki india tu la..Huahaha..mesti bini die jeles nengok...HuHuHu

Aha..Da balik balik sume tu..dalam kul 2 pagi~lapau...masak ler megi..pastu da abis abis sume tu...kemas la...pastu kul 4 stengah macam tu OrangTua aku kejut suh sahur..pastu die bising bising "ni apesal letak bekas pinggan dalam peti ais ni?"uik..aku mamai ke?aku terletak bekas pinggan megi dalam peti ais..Huahaha...pelik je ..

Masuk ni dah 9 hari kite bepuase..lagi 21 hari nak kene hadap~huhu..xpe..sabau~saba tu sparuh dari iman :P..

~kalau salah silap harap maafkan~

No comments: