Monday, October 16, 2006

Raye~

Hui~dah lame x update Blog..huhu (baru seminggu je kan?)anyway seminggu dari seminggu..sesedar minggu ni minggu last kite berpuase..ye la..lagi 8 hari je nak raye..hurm..
cepat je mase berlalu..ehe..well..even puase tahun ni macam x rase sangat macam tahun tahun lepas jugak..tapi aku still rase yang raya tahun ni mungkin raye yang x best sangat bagi aku..ehe..

Keseronokan sebenar aku balik raye pun mungkin sebab aku ni suke jalan jalan naik bas je..ohoho..which mean best gi balik naik bas je la ..Hahaha..

Nak wat cemane kan..orang lain balik kampung ngan kuarga..takpun balik kampung kluarga..aku lak,balik kampung pun stahun skali..pastu biler balik..rase macam Asing ..even datuk sendiri pun..

Macam tahun lepas..ade sedara yang dari jauh (aku memang x kenal la..) datang umah datuk aku..and their dont even know me..huhuhu..jadi..aku rase aku ni macam orang asing di rumah datuk sendiri..Haiz...

Hurm Hurm..biarla ape yang berlaku~Anyway..

So sementara aku masih berkesempatan ntuk menulis Blog ni..aku nak ucapkan slamat hari raye and maaf zahir batin kepada sesape yang pernah mengikuti (atau terbukak) Blog aku ni..
Kalau ade sesalah kata ke..kutuk ape ape yang buat trase ke...Harap Maaf la..hehe..

~N~

No comments: