Friday, September 29, 2006

Just NoBody

persahabatan ini Bagai satu Persinggahan?”Tu la yg ayat yang agak cruel..hurm?so which mean kita ni sebagai pengisi hidup sahabat kita je la ?then bila seorang tu dah ada sahabat lain..kita akan jadi history?same la macam kapel..bila tgh frust ngan pasangan tu,kita cari seseorang buat pengganti.then bila dah pasangan tu pujuk balik.or ajak baik balik.kita tinggalkan pengganti tu?biarkan dia mengharap bagai nak rak?

Adakah tu permainan?Hurm..How much special someone for u? I wonder how much special I am for somebody?adakah aku ni seorang budak yang boleh dibuat main sebagai sorang adik adikan je?aku tak pernah menganggap sesape sebagai abang atau akak aku sebab aku tak pernah ada abang / akak ..apatah lagi mak dan bapak.and x suke bila ada seseorang menganggap aku sebagai adik / abang..why?just fuk it or loose it.

Kill!! Kill!! Die!! Die!! Yearghh!! (Ape ni?)

No comments: