Friday, September 01, 2006

Tahniah buat aku

^^...huhuu..congrats to me.. masuk hari ni aku dah stahun kat UKM...yeye...ingat lagi mase mule mule masuk dulu..takut takut je aku..almaklum la..makcik sini tua die berlipat kali ganda dari aku..so susah nak biasakan diri awalnye..haha..tapi skang?aku dah boleh bergaul ngan diorang...

Anyway aku x rase nyesal langsung dapat keje kat sini...rase bertuah giler..nape la memember aku cakap keje kerajaan ni membosankan?aku rase diorang ni kene brainwash ngan orang yg x betul ni..sape x nak keje yg rilex?huhu..

Another NEWS?yeps..and aku da dapat tetap..hahaha....x sangke cepat je aku dapat tetap..memule aku rase aku x dapat sebab aku x cukup stahun..rupenyer dapat lak..haha..so pasni aku akan start mematangkan diri kat sini je laa..sampai umur 56 tahun..kalau x sampai pun mungkin sampai aku mati je ..

Merdeka smalam aku gi sambut kat UKM je(ade bunge api jugak la)..ngan si dia (maaf gambar x dapat disediakan atas sebab tertentu)..haha..meriah jugak la..anyway aku rase meriah sebab aku sambut ngan orang yg aku sayang (die sayang aku x agak agak?)..haha.. ^^

As For My Self...Keep Up The Guud Work Bebeh~

No comments: