Monday, September 11, 2006

keje keje keje

huu...dalam minggu ni aku sibuk benar..sampai nak amik cuti untuk abiskan cuti pun xble..sob sob..nak wat cemane....keje macam non stop..
macam hari ni...masuk masuk je..lum duk tempat duduk dah kene wat keje..bos da panggil sebab ade audit dalaman...huhu..memang menyeksakan..
hehe..tapi aku still Njoy keje camni..sebab sronok...kesronokan nye biler keje aku da siap..mase tu rase macam aku baru lepas buang air besar(cheh..kotor betul perumpamaan nye)..lega giler...huhuhu..

Hurm..smalam aku jumpe Si Dia kejab..hehe..lame dah x dengar citer pasal budak jelita tu kan?hurm..die sehat je kot?huehue..cume bertambah jelita dan gebu dari mase ke semasa :P..hehe..geram nengok die..rase nak cubit je pipi die yg lesung pipit tu... (tang lain geram aku x mo describe la..karang orang ingat aku ni giler lak karang :P)

Anyway..gath hari sabtu lepas memang meriah(atas permintaan ramai aku x dapat nak postkan gambar gath haritu :P)..hehe..ramai jugak la yg datang..dari jauh jauh lagi...and aku kenal ramai member baru...huhu..thanks for inviting me ^^..next time kalau ade gath lagi aku join xD

Hurm..anyway skang ni aku xble nak aktif sangat ler...banyak sangat keje...sampai aku dah terpakse brenti keje cc dah..huhu..takpe la..keje je la mane yg patut..keje ukm ni ok ape...sronok gak di sebalik kesibukan nye..hehe..

Aiyee..sampai sini je la warkah aku ntuk hari ni ..karang karang aku post gambar yg sempat aku buat semalam

No comments: