Wednesday, September 06, 2006

Bile lagut Malam


(ADE NAMPAK OBJEK PELIK TAK KAT TEPI BELAH KIRI MAMAT TU!!)

huhuu..masuk ni dah 2 malam aku keje lewat malam (bukan keje cc..) tapi keje UKM..hahah...nolong hokhaige wat LPU ngan aku sendiri nyer keje ..dah ler keje sampai kul 3.45 pagi camtu..pastu pagi nak kene keje lagi..huhu..memasing (aku ngan khai) stok x bermaye je..hehe..ye la..tido 3 jam camtu je..(sah miss subuh )..hehe



So ape yg sonoknyer keje malam?hurm...best..ade thrill sket..well..dulukan opis aku pernah dikatakan berhantu..huhu..so macam segan segan sket la (?) ..haha...tapi macam smalam..aku rase seram gak...sebab rase macam ade orang main pensel ...memule dengar dari jauh...pastu lelame dekat..last last blakang aku..huhu...rase cam nak lari je gi tempat khai..tapi cover macho nyer pasal..so wat donno je la..tapi Alhamdullilah la ..aku x kena paper pun..hehe

Hurm..anyway...biler da keje OT kat ukm...kat cc x dapat keje lak...hehe..sian orang situ..nak wat cemane..yus pun dah cakap..kalau ko ade keje kat ukm.ko cut je sini..sebab ukm keje utama ko xD ..hehe

Guh..waaa..ngantuk mate gile ni..tobat dah aku xmo keje lewat malam dah pasni..hehe...

No comments: