Sunday, June 04, 2006

Ape die nak kasi tajuk ek?....

Dalam idup ni..banyak mende yg aku nak..banyak mende yg aku nak kene cari..dan banyak mende yg aku nak kene blajar..tapi kekadang dalam proses yg aku nak dapatkan mende yg aku idamkan..aku rebah jugak..aku gagal gak…aku tegolek dot gak..walopun hanya ntuk seketika waktu..tapi ia sudah cukup ntuk menghancurkan maruah aku sebagai seorang lelaki ..kekadang sampai mencalar EGO yg aku julang selame ni..aku akui....ade ketikanye aku ni memang dalam golongan ‘Bodoh Sombong’ sikit…aku je yg betul…aku je yg best….tapi tula aku yg sebenar benarnya…nape ek?nape mesti ade orang yg cuba nak ubah aku jadi cam diorang nak? Nape x trime aku ngan seadanya?Keras kepale?sombong?unte?hurm…..Mungkin….

Cinte?dulu aku x penah pecaye pada cinta ….bagi aku cinta ni hanya ntuk orang yg lemah…orang yg dah putus harapan…lalu cuba cipta dunia mreke sendiri..berlandaskan cinta..Tapi…aku sendiri x sedar…bila aku mula jatuh cinta..dan bile aku sedar aku dah jatuh cinta…pilihan aku memang lain dari ape yg aku bayangkan selame ni..Cinta tu Memang BUTE!pelik ek?ntah ler…aku sendiri pun x paham…tapi yg aku idamkan tu takla teruk sangat…cantik ,bebudi bahasa..(wah..sure bangge Dia kalo bace ni)dan lembut tutur kata…yg paling specialnye.. tiap kali aku Lepak dengan Dia…aku trase Bahagia yg susah digambarkan ngan kata - kata..anyway…sape nii??hehehe…just wait N see!~

(bab ni To Be Continue in the Future!)

Maruah dan harge diri.?..kekadang aku sendiri pun tak pasti…sama ada aku masih
Ade ke x sume ni…sebab di mata kekawan aku..aku hanyalah seorang yg Loser?..bahasa kasarnye..tahap low class…No!Dam No!..aku bukan loser lagi..aku masih ade keyakinan…aku mesti menang dalam Game Kehidupan ni…sebab game kehidupan ni bukan leh save pastu kalo game over leh continue..cume..yg aku perlukan sekarang pendorong dan ada orang yg bagi semangat kat aku…yakinkan aku ape yg aku buat ni betul..jalan yg aku pilih tak salah..and kalau tersalah pun..heharap ade la yg tlg guide balik ke jalan yg betul..

So…Ini lah kisah aku….kisah antare kekawan ..musuh dan cinta..kisah antara hidup berteman atau mainan takdir yg bakal menentukan aku “Single” sepanjang musim…mungkin orang yg ditakdirkan masih belum tiba..atau….”Dia” memang jodoh aku?sape yg tau kan?so..this is life bebeh!


No comments: