Wednesday, June 07, 2006

BirthDay To Izwan ~

Huhu…dengan secare rasminye..hari ni 07/06/2006 ..aku nyer umur telah mencecah 20 tahun…yey..gembire sendiri la pulak…Huhu…tak sangke dah 20 tahun aku idup..rase macam skejab je …bangun tido bangun tido..dah umur 20 tahun rupenyer aku ni..Huehue..dah boleh kawin pun kalo dah cukup iman / Duit..

Hurm…celebrate?tak kot..hari ni jugak aku tepakse la bercuti dari keje..and amik kursus slame 5 jam ntuk lesen L (motor kete)..hehe…so I take it as my birthday present ..huehue..ehe..tapi serase aku la .aku x pernah menyambut Bday aku since umur 3 something (last kat UK la kot)..ehe..
Tapi 2 tahun lepas aku pernah tringat kat Bday aku la…cume malam 2 tahun lepas aku keje kat Cc..so aku celebrate sesorang ngan roti canai kat kedai mamak..huhu

aku nak ucapkan terima kasih bebanyak la kat orangtua aku sebab dah membela aku dengan baik ..
bersyukurla ngan apa yg aku ada …

Anyway…aku nak wish ntuk diri aku sendiri nih :P

~~~~~

Dah..Guhuhu

No comments: