Thursday, June 29, 2006

xde smangat?

"nape muke ko macam slenge je ari ni?" tu la ayat dari wan khadijah (penyambut tetamu kat Pendaftar) ..huuu...ntah la?nape muke aku nampak cam slenge je ari ni?cam xde smangat je aku rase 2 hari ni(since smalam lagi)...aku tatau la nape aku rase cam ni...tapi..aku rase penat dan stress sangat badan..rase cam nak amik cuti pastu tido je kat umah...huuu

Nape ek?sebab si dia?nape lak ngan Si Dia?aku x rase die wat salah pape pun?die ade tesepak perut aku ke?hehe..xde pulak?hurm..ntah a..aku rase maybe ni sebab banyak sangat keje yg diberi kot?hurm..pening siut..aku sorang je..yg mintak tolong 18 orang..abistu pulak...yg sorang ni bagi keje melampau banyak nye...huuu..gile ke nak photostat sampai 1000 copy+++ ??kalo mesin photostat tu jenis maha power x de masalah la..ni mesin tu jenis cepat rosak..everything UNPREPARED..ngan ketas x de..pastu mesin tu rosak x dibaiki lagi...nak pulak 3 aribulan ni...hhuhu...

Haicheh...lastly...aku rase aku tertekan sangat sampai x tau nak kasi tau sape?huh..ngadu kat blog je la gamaknye :P

No comments: