Friday, June 23, 2006

ehe..moto ?

kejut ambe...hehe...unte nye nizam..gi main gletek gletek lak..gay sungguh prangai kurang ajar mu itu..Guahaha

huu..dah lame aku x update blog..dah lupe?mane ade..xble lupe a...hasil titik peluh aku ni..hehe..anyway 2 3 hari ni sibuk skit..almaklum la ..baru ade moto..hehe...best memang la best..cume susah nak start skit...hurm...lagi satu minyak..ni pun bole jadi satu kesusahan gak ni...kalo tetengah pokai..nak isi minyak cemane?takkan nak pakai minyak cap kapak?huhu..minyak masak pun ok gak..wahha

Hurm...haha..baru smalam aku jatuh moto...wahaha...baru sehari bawak moto dah jatuh..biase la..orang L ...x terer lagi..anyway aku x salah kan cara aku bawak..tapi aku salahkan cleaner kamsis...jalan berlumut giler babi...mane boleh...gilo po..ni kalo jalan kaki pun boleh tergelincir..huhu..slamat x teruk sangat..cume calar skit je moto aku..xpe la..asalkan aku slamat and moto aku x rosak...huhu..cume lutut aku sakit skit je...lebam skit aku nengok(sumenye skit)..

ehe..nak rehat dah(arini jumaat..keje sampai kul 12.15 je..)hurm..nak wat ape a pasni?any idea?No?shuu~

No comments: