Sunday, August 20, 2006

Lapa.

huu...masuk ni dah dekat seminggu aku tido kul 3..xmacam dulu..dulu kul 10 dah ngantuk...skang ni kul 10 tu macam baru kul 8 ~..ntah ler..nape ntah aku dah jenis type tido lewat...abistu pulak nak bangun pagi susah nak mampus..huhu...cemane nak wat aa..ade x ape ape ubat ntuk tido awal?tips maybe?..huhu

"Mungkin ko kene banyak bersenam kot?" kate salah seorang member aku yg cuba memberi tips...hurm?bersenam?ok jugak kot..tapi aku rase aku dah cukup bersenam...ehe..tapi aku rase badan aku skang ni makin besar(dok ngadap pc je manjang)..tu ler pasal..Sob...aku da makin gemuk ke?waa..tidak!..aku mesti buat sesuatu...

For a Good and living..aku mesti ubah cara idup aku ni..huhu

Anyway..hari ni hari ahad..dulu kate nak deep sleep..tapi smalam pun tido kul 3..woo..ehe..skang da ramai sket keje e-world..kire RE-take balik la kot?so ramai la lagi orang kat sini aku kenal :P...hehe

uik..lapanye..aku dok makang lagi rupenye..hehe..cau

What a freak weekend~

No comments: