Friday, August 18, 2006

Stressnye aku

Hurm...ntah ngape hari ni aku rase mood aku kureng elok...nak kate period..aku ni laki :P...huhu..dah ler pagi tadi aku x gi keje..rase macam penaat sangat nak gi keje tadi..tapi petang tu aku gi la keje..hehe ..ntah ler..masalah yg menimpa bertimbun timbun...ntah cemane nak setelkan masalah yg adatu belum kire masalah yang mendatang lagi...
Tapi tu la..bagi aku masalah ni mematangkan aku...biler aku dapat setelkan masalah aku..aku rase macam aku dah boleh berfikir ttg hal macam tu..

ah..besok dah hari sabtu..which mean dah dekat 2 minggu aku kerja e-world..so far so good..cume aku rase sini lebih terkawal dari cc dulu je..haha..
Anyway besok aku ingat aku nak duk umah ..nak kemas rumah..bilik aku pun da macam tongkang pecah dah..hehe..pemalas jugak aku ni...

New Place New Friend?hehe..takde la..actualy kat e-world ni pun kawan lame jugak..cume ade kekawan yg dulu aku x tegur tapi skang aku da tegur sesikit..tapi aku still merasakan yg diri aku ni COLD BLOODED..hehe..ntah ler?konon konon cool la tu?tapi aku rase orang yg bersikap macam aku ni susah nak dapat perhatian orang..sebab tu aku kene buat sesuatu yg menonjol..(adobe misalnya)..huhu..baru ade orang pandang sket sape orang bernama izwan ni..hehe

Wuahhh..aku tatau la hari ni nape aku xde mood....i feeel my self so stress..my head also heavy like beenHit by 10000kg or sumthing...i need a DEEP sleep..

CauZ

No comments: