Tuesday, August 15, 2006

When we sway i got week~

Wuaah..ngantuknye mate aku...giler la..smalam tido kul 4 pagi..ngadap pc nyer pasal la..actualy aku nak clean up pc aku..so gune la system mechanic pro 6...saje test test skali loading die lame giler..sampai aku tertido depan pc ..then pastu bangun...masak megi..(BAD HABIT).,.then tido...slamatler aku keje ari ni kul 9..at least boleh tido lame sket..huhu...tapi skang aku rase pening paler lak..uhuh...ngantuk weii..Cemane nak keje cc malam ni..guh..mapuh ler..

As FOr gift..aku rase aku nak cuti petang ni..hehe..ala..bukan ade keje sangat pun skang ni..hurm..tapi aku rase macam malas nak cuti..sebab aku tau..kalo aku duk umah..aku xtido pun..stgi aku mrayap lak..tu masalah tu..and THE Result same gak..aku tetap ngantuk..whehe...jadi ...aku merubah fikiran aku..XNAK CUTI..so malam ni aku nak tido awal ~ hee

No comments: