Tuesday, March 14, 2006

guh...sangap otak otak?

hehe..tadi petang lex depan meja dok lepak bace bleach manga je...huhu...anime skang tgh bosan...almaklum la masuk filler...yg anime gempak dah ..huhu
(aku yg kekenyangan )~>
hehehe...kembali aku ngan episode otak - otak...wa...best woo makan otak otak...sedaaaap~
hurm...tadi baru gi makan ngan bebudak cc nih....huhu...saje je kasi diorang sangap skali.. :P
urm..tadi petang ujan~ ehe...kalo nak kire tiap tiap ptg skang ujan..huuu...tapi best gak ujan...at least sejuk skit...xde la jrebu sangat ...nih dah ler panas~pastu jrebu lak tu..huhu


<~bapok buruk mamat ni makan otak otak







aha...kalo ikut hati aku la..ingat minggu ni last aku nak keje cc...tapi still taktau cemane nak cakap ngan bos cine tu...ntah ler?...rase cam sian kat die..tapi kalo aku dok manjang sian kat orang...sape nak sian kat aku kan?hehe

No comments: