Tuesday, March 28, 2006

Start a NEW life..forget ur PAST ...Past is Past

he he ....dengan ini di ishtiharkan aku Bukan lagi pekerja Cc...yeye...gembire jugak la hati..akhirnyer aku x yah nak bekejar kejar lagi...penat woo..bayangkan lagi..kul 5 balik keje..sampai sampai kul 5.30..pastu kul 6 nak kene gi Cc ntuk kerje pulak..mmg tak larat dot dot aku..Hui Hui...

Hurm...baru semalam pC yg kat tempat aku dapat internet..gembire jugak la...walaupun bukan aku punye pc..tapi aku mmg dah cadang nak beli PC sendiri pastu letak kat umah..then buat ape je yg aku nak ..HuehUehUe..

ah..hari ni aku dah start balik pegi GYM..hehe..dah lame x pegi..rase cam janggal je...tapi so far so goood la....rase segar badan lepas besenam..so pasni aku nak idup dalam keaadan yg menyihatkan...xnak tido lewat..pastu main game lelame dah..aku dah start jadi manusia biase balik..HuHu

Hurm...sedih pasal brenti keje cc ?takde la...even malam pun aku boleh main game ps2 ngan Xbox kat umah ...nak surf internet?chat?cari cheat games?sume aku wat kat Opis je..hehe..

So far...sekarang aku berpuas hati dengan hidup aku..cume aku nak kene kerja lebih keras lagi...ye la..brenti keje cc ...duit pun kene saving sesikit..pastu kalo desperate nak intenet memalam..kene gi cc bayar ..hehe...anyway ~ Wish Me survive! :P

No comments: