Monday, March 13, 2006

otak otak dan gigi



uhh...semalam terbangun lewat giler...janji ngan khai N nizam nak ikut diorang gi parit buntar..nengok orang kawin..tetibe OVERSLEPT!buahaha..janji kul 5.30..pastu aku tebangun kul 8..tepakse la nepun diorang mintak maaf....dah tepun tu..aku sambung tido balik..hehe...dalam kul 12 camtu baru aku bangun..Guhuhu..
(awek kedai buku kat warta)~>


bangun ngan muke yg blur blur...si achong ajak gi minum...gi layan snuker sepam 2.. pastu gi cc...aku clearkan sume game yg aku install ...hehe..padan muke sepul...biar dier carik balik o2jam tu..pastu install la balik..Buahahaha...uh..semalam ujan...lebat lak tuh..dah ler mase tu lepak kedai makan ...hehe


kew kew kew..semalam x sangke aku boleh lepak kedai makan lame giler ngan member lame..well..ye la..lame
x jumpe...so banyak la yg nak diborakkan ..semalam aku lepak ngan bebudak ni dari kul 9 sampai kul 11 malam..cite pasal keje la...awek la..cendawan la(mememntang member aku keje kilang cendawan)giler tul..pastu makan mende x berkhasiat (otak otak)..abistu lak wat lawak bodoh cam siul je...siap ngan atur atur lagi bekas otak otak


<--bakal model iklan gigi darline

No comments: