Friday, March 24, 2006

pasal silam

ehe..kali ni aku nak wat review pasal kluarga dan masa silam aku...HUu
well...mende ni belaku 22 mei 1988 ..mase tu aku umur dalam 2 tahun camtu je..hehe.. arwah ayah aku study kat london Nun...so arwah mama aku nak jumpe die..sebab arwah ayah aku teringin nak tgk aku and arwah adik aku...then pegi la sane ntuk melawat..ajak aku,arwah adik ngan lagi 2 orang pekerja ukm x silap aku..

(nampak hinakan?dengan kaki aku yg tergantung tu..umpama seorang budak yg bakal kene panggang bile bile mase je..huhu...)~>
Hurm...kirenyer aku ni dari darah orang pandai la...huhu..cume aku je yg malas nak belajar dulu ...tapi menjak keje ukm..aku nak baiki balik name kuarge aku...dalam pada masa yg sama ..aku cube membina sendiri nama aku..hehe
http://www.geocities.com/keluargakami/izwanmenangis.htm <-- yg ni..ehe..aku x tau la betul ke x ?tapi aku mase mase tu aku mane tau pikir ape lagi?so ade kelogic ke aku nak nangis ?HuHu

No comments: