Wednesday, March 29, 2006

Pelupe betulla aku ni

Hurm...Tadi petang jumpe Encik Sahir..dier cakap pasal lesen moto ngan kete aku tu maybe siap dalam bulan 5 kang..huhu.mangai..bapok lame...aku rase dier cakap pasal mende ni dalam bulan 12 tahun lepas..huhu..mmg la ape yg sesetengah orang kate ...GOVERMENT mmg lambat?macam kat dalam iklan tv tu..huhu..tapi aku nak wat cemane kan?just bersyukur je la...lagipun rezeki tu~mane ade orang ank saport kite lesen moto ngan kete free kan?aku cakap kat dier jugak pasal nak beli computer..dier cakap xpayah..nanti dier arrangekan..agaknyer kalo nak tunggu comp ntah bulan bape tah baru dapat?ntah tunggu aku nyer kontrak dah abis @ aku dah dapat tetap baru aku dapat comp..HuHu...paperpun..aku dah banyak terhutang Budi ngan UKM.dapat keje kat situ pun dah baik buat aku...eheh..tapi manusia ni mmg x pernah puas kan?ape yg mereka ada..mereka x pernah bersyukur...(samela cam aku jugak) :P

HuHu..petang tadi ujan..pastu agak rush sikit nak balik..aku ni MMG jenis cepat lupe...ngan kejar kak E-ija lagi...dalam lif dier suh aku ingatkan dier supaya JANGAN MASUK GEAR ..huhu..aku dok memain ngan dier lagi..pastu masuk je dalam kete..pas ingatkan dier..baru aku tringat yg NGAGE aku ade dalam Laci meje aku..huuu..nak amik pun malas dah...kalo opis aku kat tingkat 1 boleh lagi aku nak gi amik..ni dah ler tingkat 5...pastu lif pun sure lembab ...trus malas dah aku ...so aku pesan kat Nizam suh dier simpankan Ngage aku dalam laci pastu Kuncikan then letak je kunci tu kat memane...

Hurm...tadi petang si Ac tu ajak gi warta..hehe..dier ingat aku kat Opis lagi..tapi aku dah balik pun..siap ajak gi wata lagi..aku kalo dah balik mmg malas giler la nak kuar balik..koman koman 3 4 jam camtu baru aku kuar balik..ape?ingat umah aku tempat singgahan aku ke?dah ler ujan rerenyai mase tu..lagila malas aku nak balik...balik balik pasang flame of recca yg aku beli sabtu lepas kat mines..layan² sesedar kul 7.45 dah...huhu..member aku ajak chat la pulak >"<

eheh!..so for the 1st time in 1half year..aku datang cc pastu main bayar :D ..ahahaha..padan muke aku..tapi aku puash hati sebab aku just regular coztumer :P(now typing in cc)just kalau boleh..aku dah x nak campur paperhal dalam cc...yg aku tau..aku datang bayar...and diorang kene utamakan COZTUMER :P

No comments: