Sunday, May 28, 2006

Aku demam ke?

Huhu...skang ni kat cc..dah lame tak tulis blog kat cc...hehe..rindu lak kenangan pahit silam silam...errgh..actualy bukan nak gi sangat pun...pegi klinik bawah cc..mintak ventolin inhaler..tapi alang alang dah tersinggah...so lawat la cc ni(padahal baru smalam aku pegi ngan si Dia)

Anyway..gara gara malam ujan malam semalam..hari ni aku nyer smangat ngan mood ilang....rase macam nak demam seseme je...aku dah ler x suke seseme..aku lagi sanggup kene asma dari sesema(kalo aku dapat sesema maknanya aku dapat la asma)...macam rantaian penyakit la...biasenye kalo aku seseme..aku akan batuk batuk..pastu aku dapat asma..then last skali demam...tapi siratan die kekadang tak betul gak...dari seseme..dapat batuk..pastu demam...and camtu la sekian kali nye...tapi yg basic nye...skali aku seseme...sume aku dapat..macam pakej 4 dalam 1 lak..huhuhu...

Anyway...aku x salahkan sesape pun...(terutama si Dia)..hehe..tak kesah..dont worry la..aku nak recover senang je...tido baik la...hehe


(Ai...layan Blues nampak ?)~>


Guh...Hari ni aku pegi Mines...aku rase hari ni la hari yg paling membosankan bagi kekawan aku termasuk la si Dia ni...hehe..ye la..aku macam x de mud je...diorang pun pelik smacam je..ehehe..agaknye nape ye?huhu...takde paper la..saje je nak kasi korang(sesape yg trase tu gelak la) cuak nengok aku senyap..huhu...

No comments: