Friday, May 05, 2006

Billa ....larut pagi~ xD

Ntah mengapa, malam ini amat susah untuk aku lelapkan mata .. lalu aku menghadap pc ni. dan terasa nak meluahkan apa yang tersirat dihati ku..ye..AKU.. siapakah aku????..Huhu

Actualy kekadang aku masih tak dapat nak trime kenyataan…realiti kehidupan kita ….ye la..aku baru keje dalam tahun lepas…sebelum tu pulak keje cc yg tahape hape..aku mase mule mule masuk UKM dalam keadaan yg Blur dan tak bersedia…mula mula aku masuk tu mmg dalam keadaan yg tak tau pape…rase macam menjejakkan kaki ke dunia yang begitu asing buat aku sebelum ini..dimane semuanye berpakaian smart..kemas kemas…casual…nak tegur orang pun aku rase aku segan mase tu…almaklum la..sume kakitangannya baya umur makbapak aku …rasenye cemane kan?tapi setelah menyesuaikan diri dalam mase sebulan dua..akhirnya aku dapat gak merasa ape itu NIKMAT sebenar bekerja..even ramai orang yg lagi tua dari aku (aku paling muda kat opis ni)…tapi aku senang dengan cara mereka…yee..kekadang mmg la leceh nak melayan karenah orang tua tua..tapi diorang x de la sekolot yg disangka..huhu..

Memang tak disangka sangka..masa begitu cepat berlalu..rase macam aku baru masuk semalam je UKM …tapi rupe-rupenye dah dekat 8 bulan aku keje kat UKM..dah macam macam mende aku pelajari…dan aku percaya…banyak lagi yg perlu aku blajar…Cuma..kekadang aku rase macam aku ni bermimpi…hehe..boleh dikatakan Kejutan Budaya kot?yep..seblum ni kawan sume baya baya..tetibe …kawan ngan orang lagi matured dari kite..rase macam mane kan?well..dari sini gak la aku mule mengenali ERTI kawan…hurm?dulu mase keje kat CC ramai jugak kawan..tapi kawan situ sume same je…tak terasa teamwork pun keje Cc tu…ye la…keje pun sesorang je tiap tiap shift..mane nak rase ade teamwork..huhuhu

No comments: