Monday, May 01, 2006

saje main karang karangan

Guh…hari ni berlalu dengan bosannye…Huaahh…aku xgi keje pun ari ni..huhu..smalam punye la smangat kate nak gi keje..last last ampesh~ ahahha…dsuk umah tido lepak nengok naruto…huhu…nak main msg pun ampeh..line maxis teruk gile hari ni..ape dah jadi tah ngan maxis ni..ntah ntah bangunan die kene serangan bom ke ..huhu…mintak jauh la kan.. :P

Hehe..hari ni aku nak karang satu criter …tatau la cite ni seSUEY member aku..so..just Njoy K~ (sorry la kalo ko trase ye Natasha :D)

Ok…so aku baru je menempuh alam pekerjaan setelah penat belajar…belum pun lagi majlis Konvokesyen,dah dapat keje..aku pun pegi la keje ngan menaiki bas…maklumla..sejak tragedi ngeri aku menjadi SUPERGIRL tak brani aku nak bawak motor dah,setiap hari aku pasti akan menyemburkan perfume buah – buahan ke badanku, huhu…harumnye~~ macam pontianak harum sundal malam lak..eh eh..bukan…macam kilang perfume tertumpah lak…dua kali bau macam kedai jual buah – buahan pulak..kawasan perumahan aku ni banyak dengan anjing bekeliaran..bukannya tak bertuan tapi tuannya tu spesis malas kot?takut dalam brani…
aku buat muke maintain paling brani dalam abad ni.(dalam hati toksah citer la..macam macam surah pendiding aku bace).memule tu kene jugak dihambat dek anjing..bukan sekor je malam berekor ekor anjing..apalagi…baru aku berpaling nak lontarkan pluru berpandu..anjing anjing tu dah lari mencicit macam lipas kudung..wah!nampaknye bleyla aku eksyen sebab aku lebih brani dari anjing – anjing tu..sejak hari tu ,anjing – anjing tersebut sekadar memerhatikan aku setiap kali aku ke tempat kerja..Ha!..tak perlu la aku risau lagi dan x yah aku bawak bekal batu lagi..GuhuHu..
Hari ni waktu aku pegi keje..anjing – anjing tu tgh membute…waktu aku pulang..ntah macam mane suatu hari yg malam aku dikejar anjing..pelik jugak hati aku..apesal hari ni aku jadi rebutan?slalu pandang muke aku je anjing tu da jemu..
“mane payung Ana?”tanye mama sejurus aku melangkah kaki ke rumah..
“dah bagi kat anjing”ngan slambe badaknye aku jawab…fikiran aku ligat beputar sambil mengaru garu kepale yg tak gatal..apesal anjing tu kejar aku ha?apesal ?ape salah aku?why?timkai?
“bila mase pula kan Ana beli perfume baru ni?”tanye mama sewaktu menyelongkar masuk ke bilik aku ala ala detektif mat bond.
“Ha?perfume?!alamak!!mungkin pasal Ana tukar perfume baru tu pasal la anjing tu x kenal bau Ana…Hampehnye anjing ni!!”

huhuu…Well…sekian trime kasih..Guhuhu…pada seseorang yg membace crite aku ni…kalo ko trase tu nko..hehe..anggap je la aku saje saje karang citer ni sebab ko…kewkewkew..nak lepas bosan je ..hahahaha..akhir kate..jangan biarkan idup anda diselubungi oleh~~~~Sueeeey ..

No comments: