Sunday, April 30, 2006

Anna And The ...errr?

Huhu…penatnye aku hari ni…aku baru balik dari mines (agak agak da 2 jam la) ngan budak bendahari name Ana..huhu…klakar gile suit…walaupun penat..tapi lawak yg die buat masih mampu membuatkan aku tersenyum skang ni..hehe…

Uh…tadi aku nunggu die kat stesen komuter lame giler..agak agak dalam setanak 2 nasik jugak la..ntah ntah da siap nasik pastu da abis baru die sampai..tah besolek ke hape aku tatau..WomanS~sometimes always late..Pif..huhu…sampai kuar peluh jantan pondan sume baru die dating ngan lenggang lenggoknye..hehe..naik komuter ramai giler orang lak tu..Almaklum la…hari cuti…mesti la sume nak jalan² kan..

Haha..da sampai sane..tgk cite ape yg best..pastu jalan jalan sambil ngumpat ngumpat…pastu gi nengok cd cetak rompak…then gi makan..smentare nunggu cite kat wayang (fragile of ape tah..aku pun da lupe tajuk die)…hehe…

MASE kat wayang tu klakar giler tu..cite tah ape ape tah..bosan je bermodalkan sound effect yg kuat supaye orang tekejut..aku rase kalo ade orang sakit jantung..mau mati kat situ gak…..cine pempuan kat seblah aku lak…dari mule sampai la abis…ngunyah je keje…dari twistis(aku tau la sebab aku bau tomato twistis yg warne ungu tu)..sampai la pop corn ..pastu twistis balik..huhu..gile lantak cine seblah aku ni…yg si Ana tu pulak…punye la tangkap feeling…tgk cite antu ngan penuh perasaan mendebarkan…saspen je… sampai bab antu kaki besi (aku kasi name kat die sebab aku x ingat name) ….die nye menjerit pastu tutup muke ngan tudung wat aku x tahan nak gelak..waa..sudah..aku ni tgk citer seram..bukan citer lawak..hahahaha..


Ehe..pas abis citer antu tu…gi usya pastu beli DVD cetak rompak..and nak KTM yg penuh sarat ngan manusia manusia (KTM Sadin Cap Ana) …then sampai kajang ..borak borak borak lagi..pastu blah la…abis camtu je..da sampai sampai umah tu..die kate mase nak balik tu die lalu pasa malam then slipar die putus…ehe..tu maknenye luck die dah abis bile bepisah ngan aku :P..and aku lak?aku…tgh naip ngan sejahtera la ni..huhu..cume kaki aku trase lenguh sangat sebab bediri lame (1st aku nunggu die mase nak gi mines..2nd aku naik KTM pegi dan balik)…

Paperpun..hari ni mmg menyeronokkan ..Dam Fucking Fun!..huihuihui..ni pun Ana cakap jangan citer mende ni kat orang..tapi aku nak publish gak mende nih..Huehuehue…kalo ko bace mende ni..mesti ko tesenyum sampai menampakkan gigi ko yg separa lawa tu kan??…and don’t worry la..aku x citer kat AC.he he he :P

No comments: