Friday, April 07, 2006

What a week!

Akhirnyer waktu yg menyeksakan telah pun berlalu..waaa....selame 2 hari berturut turut aku berkampung di bilik mesin potostat....huhu..menyiapkan tugasan yg diberi oleh bos baru..hehe...mmg menyeksakan....dah ler dengan orang ramai nak potostat...pastu ngan kertas yg habis macam air ...bak disimbah dari tingkat 5 flat aku lajunyenya..

huhu....Anyway....giliran senaman aku dah berakhir dengan jayanya...yeye..aku berjaya dengan jaya skalinye...bangge sungguh...kembang idung aku..memule cuak giler jugak...tapi tgk sume cam boleh follow up (walaupun ade yg gelak)..tapi aku teruskan jugak sampai ke titisan darah terakhir (macam berperang pulak)

Eventhought...mase mase nih la aku rase aku ni yg PAR yg paling BZ dan paling dikehendaki kat atas ni...(MMG PUN)...walaupun gitu..aku Njoy ngan cara kerja aku..at least aku berpuashati dengan Hasil Kerja aku..hehe..

Hurm..hari ni dah hari jumaat....dub dub je dah seminggu...rase macam baru semalam hari isnin...haha.besok dah cuti~yeye..boleh tido pepuashhh kat umah...ehe...sepanjang minggu ni aku tido awal je...dalam kul 10 macam tu dah tido...punye la skema rasenyer diri ni..macam semalam lagi la awal..pukul 9.30 dah tido...adik member aku call ajak jumpe kat cc pun aku malas..sebab penat yg teramat..tapi x pe..penat penat dulu...insyaAllah senang senang kemudian!~

No comments: