Monday, April 24, 2006

Conteng Conteng mingguan

kembali lagi bersama AKU dalam ...er..Blog aku jugak ?:P..huhu...anyway aku sehat (xde sape tanye pun?)

Hurm...asalnye aku malas nak update blog minggu ni...tapi memandangkan yg aku ni tgh bosan and takde keje..jadi aku saje la Conteng conteng sket Blog aku ni (?!)..hehe..minggu ni gaji(Yeye!)...and kalau boleh dalam minggu ni jugak aku nak angkut computer..x kire aa...hehe..dah ngidam nak computer since dari darjah 6 lagi(lamee tu)...sian aku kan?kan?kan?kan?kan?

Ah...walaupun BAKAL membazirkan duit untuk membeli computer...tapi aku rase aku x membazir kot?Hurm...bazir ke ?aku rase biler aku da beli comp ni aku akan dapat banyak lagi maklumat dan informasi (cewah~ye ke ni?) dan secara x langsung akan menambahkan lagi pengetahuan aku pasal DuNIA PerComPuteran ni..Huehue

LastLy....aku skang tgh menconteng blog sambil dgr lagu kiroro - miraie ..hurm..ntah ape yg best ntah lagu ni..nak kate maksud die best..aku x rase pun?aku x paham ape pun maksud die...lyric jepun...xde translator pun..kalo lagu jepun cam utada hikaru tu ade la jugak dier punye translator...hehe...paper pun lagu Bleach - Houki Boshi ttp menjadi pujaan Hati ku~~

No comments: