Monday, April 17, 2006

Dan Lagi~

huhu..dah lame tak bukak Blog..bz ar kebelakangan ni..actualy baru balik dari Hotel Pan Pacific minggu lepas...besh la jugak...walaupun penat giler macam nak mampus...dah ler troley ilang...pastu memasing x nak ngaku...huhu..sakit ati betui...tapi yg penting pengalaman...hehe...

Hurm....sabtu ahad lepas aku duk umah je..eh..lupew..hari sabtu lepas aku pegi PC FAIR...best mmg la best...tapi ngantuk dan penat...so mmg agak x de mood la sikit..huhu..murah giler barang kat sane..PENDRIVE 512 dalam 40 ~ 50 je...Bluetooth reader lagi la ...dalam 20 ~ 30 je harge nye...huhu..

So belah petang and malam nyer aku melepak je la kat umah sambil main PS2...bosan gak ...tapi layan je la...ASTRO lak buat hal..Bil x sampai..pastu kene potong gitu je..pas tepun Astro..suh dier tukar alamat umah..pastu baru hari ni gi bayar BiL tertunggak kat BSN..huhu

Uh...Ahad pagi nyer aku duk lepak umah...pastu si achong tepun ajak kuar..kuar kuar...main bolwing sepam dua tigapam...kalah teruk.(biase la)cheh cheh...tapi sesaje wat alasan sebab lame x main ..so tangan agak keykowk...huhu...tapi lawak giler kat tempat bowling..ade budak tu main ...pastu dier baling giler slow amat sangat..sampai brenti kat tetengah lane..pastu mak dier yg maha bijak pandai..boleh balingkan bola kat bola yg brenti tu...hahaha...

Belah petang Ahad sampai le ke malam aku dok lepak umah je (SKEMA)...main game ...pastu bace buku skerat 2..then tido awal (kul9)...penat la 2 3 hari ni...

No comments: