Monday, April 10, 2006

Weekend Moment

hurm....Monday!!so fast already monday..huhu...weekend berlalu sekelip mata bagaikan credit sepuluh ringgit biler kite call selame 30 minit adanya..hurm...

jumaat malam lepas..aku tido awal giler..sebab penat giler kot?pastu dalam kul 6 pagi (sabtu)tu aku dah bangun ..huhu..aku cuak gak..uiks.hari ni aku keje ke?huhu..rupenyer hari tu hari sabtu..ayamaks~da terbangun awal tuh..lepak la depan tv tgk astro...layan layan layan layan..dah pukul 9..Ayamaks~nak gi office la..wat ot sket..keje pun ade..huhu..siap siap..makan makan sume..da pukul 10..pastu nunggu bas..terjumpe lak jairil..tumpang dier..pastu gi minum pagi lagi..lepak lepak...AyamakS!~kul 11 doh..akhirnyer aku lewat gak sampai opis..huhuhu..padan muke aku malamtu pulakkan~macam bese lakan..makan makan ngan member sorang nihkan.(bape banyak KAN da).tapi kali nikan Kami menjemput 2 orang special Guest...(Gambar tak disediakan)..haha..make bertambah giler la restoran Pulau Mutiara tuh...even thought...aku rase restoran tu bising ngan kitorang je...sebab yg lain sume makan ngan sepenuh rase...dah tu pulak makcik pakcik sume golongan adanya..

aha~semalam pagi aku gi joging ngan jairil...semangat giler memasing nak menyehatkan badan..huhu.(nak cuci mate sekali kot)huhu...ampeh..janji kul 6.30..pastu hujan sampai kul 7...then aku pun dok layan citer apetah kat starworld...then tgk tgk kul 8 dah...baru call dier..dier pun da tido balik dah(ampeh punye orangbujang)so...Alhamdullilah la..walaupun tasik cempaka tu agak basah sebab hujan diwaktu pagi..tapi aktivity kitorang berjalan dengan agak lancar...(lancar ke?)lancau adela!..gahaha..hari petangnyer..aku meeeleepaak...(bestnye)...melepak je keje..tido ..kuar makan..jalan jalan..main game..tuh je la keje aku semalam...

hurm..make malam pun mendatang~malam semalam aku tido awal..kul 10 dah tido dah..huhu..dengan ini..officaly aku dah jadi skema..tido pun kul 10..pastu bangun kul 6(kekadang kalo lewat..orangtua kejutkan)...huhu..Walaupun gitu..hidup aku gembira sekarang~

No comments: