Monday, April 03, 2006

what a JoyFull Weekend!

Buahaha...weekend lepas mmg very very Enjoy...aku kuar lepak je spanjang mase..wat ape yg aku nak..ye la..dah x keje...minggu lepas pun aku xde ot..so mmg Njoy giler..leh tido kul bape aku nak...leh bangun kul bape aku nak...

Huhu..sabtu siang gi alamanda..saje je jejalan ..ingat nak tgk karnival Alamanda.. tapi cam xde mende pun?maybe kitorang gi awal sangat kot?(kul 11pg)..lepas belah malamnyer gi makan sate ngan member aku sorang ni..ehe..dok citer pasal keburukan memember,awek..dan Dot Dot Dot..Guhuhu..balik je ingat nak tido...tapi tringat ade Crite yg aku burn x layan lagi..(cradle of fear)..so layan la..~dalam kul 3 camtu baru tido..guhuhu

(Layan siut mamat ni makan sate)~>

Ahadnyer aku bangun ngan ceria sekali (kul 9) ayamakZ...subuh miss lagi..sob sob..bangun bangun je trus bukak tv tgk citer sponge bob square pants..hahaha..dah lame tak layan katun tuh..ye ar..kalo x biase keje malam..kene berjage sampai kul 4++...nak bangun awal pun tak senang..huhu..

pastu dalam tengahari kuar gi lepak lepak lepak lepak..Huiks..bape banyak lepak la..?huhu..memula pagi smangatje nak kemas umah la...pastu datang lak setan bercermin mate tu kacau..ajak gi warta la...apakan daya..aku nyer iman mmg lemah...pantang diajak trus Kluar :P...

balik umah dalam kul 7 macam tu..trus mandi then bla bla bla..dalam kul 10 macam tu aku dah tido..penat siot...xkeje cc pun penat :P..Tapi minggu lepas mmg minggu yg menggembirakan...hahaha...WAaaa!!..besok turn aku jadi jurupandu senam >"<....segaaann giler siut..cemane nihhh

No comments: