Sunday, May 07, 2006

"Gloomy" Sunday Morning

Ahhh..Sunday morning~~huhu…hari ni hari ahad…hurm..pagi ahad ni mendung smacam je…almaklum la..smalam ujan lebat giler kot?sebab aku bangun kul 5 pagi tadi nampak court basah je..dalam minggu ni memang kerap ujan…kalo takat ujan bese takpe la..(sebab aku suke ujan)..ni ujan ribut terus..huhu..ngan petirnye lagi..kekadang aku rase..cemane la orang balik keje waktu kul 5 dalam keadaan ujan ek?kalo naik kete x pe la kot?ni kalo naik moto ke?xke sian diorang?

Haa..cakap pasal gi keje naik moto…aku da dapat peruntukan ntuk lesen kete dan moto..khas ditaja oleh UKM…skali ngan moto ..best kan?huhu…xsangke aku dapat gak …dulu aku da amik lesen L..abistu fail xD…dapat 41 ..Chuh..punye la takpuashati…ingat nak repeat..tapi da lame dah mase tu..huhuh..lupekan je la :P

Hurm..pasal motor lagi.,.tapi ni bukan kisah aku (sebab die ni gi keje naik moto)…haha…Nizam UKM tu dah kawin smalam..meje die abis slerak ngan borang ..padan mukew die..hehehe….waa.best la die da kawin…die cakap kat aku aritu..”aku macam x sangke aku da nak kawin..”haha..mesti die tgh Njoy skang,…so aku kat sini mengucapkan kat die Slamat pengantin baru , moga kekal ke akhir hayat..(kalo kalo die terbace ke mane tau kan?)

Aku?aku nak kawin?tunggu laaa~wait lorrr~insyaAllah masanya akan tiba…dengan sape?hurm..tu masalah tu..kalo da ade pun..tapi Fulus tak cukup..and aku rase aku lum ready nak kawin..aku banyak lagi nak wat..hehehe..

Hari jumaat lepas aku gi tgk citer Mission Imposible 3 ..hurm…sanggup amik cuti petang semate mate nak gi tgk citer tu….saje je carik penyakit..hehe…anyway citer die bole tahan la…cume melampau sangat aksi die..rase cam tgk cite dongengan yg real pulak…huhu..anyway boleh la..aku kasi 3 to 5 kepada citer tu ..hehe

Hari ni dah hari ahad….Sunday morning rainy falling~~..tak ujanpun..wuh…achong ajak kuar lak…cilaker..baru nak karang madah madah berseni..guhuhu..takpela…aku punye perjalanan masih panjang….

No comments: