Tuesday, May 16, 2006

Pepagi Bute Nyer Citer

Hurm…dah kul 3 pagi pun..aku masih lagi tak tido..tadi gi minum ngan wanzriot…haha..very rare to see me SUPPER with friend at late night..kedai mamak lak tu..huhuh…

So aku start ngan hari sabtu lepas la…Hari sabtu lepas ade Perhimpunan Hari pekerja ..dekat bukit jalil…Aku turut terlibat …saje je nak cari experience…ingatkan best la..rupenye hampeh..dah ler nak kene bangun awal…pastu aku terlewat..sampai tetinggal bas..(pegi ngan pajero) pahtu dapat seat blakang skali..UKM x represent ape ape..just pakaian bebas..pastu ngan spanduk kecik…dibandingkan ngan badan² kerja lain…siap ngan spanduk besar…pastu ngan baju Tshirt and pakaian memasing…siap ngan slogan lagi tu,,,haha..tapi x pe la…walaupun BAPAK BOSAN ..tapi Njoy jugak la kot?hahaha…yg klakar giler mase bace ikrar tu la..ade satu babak ni cakap :MELAHIRKAN BANGSA YG CEMERLANG,GEMILANG DAN TERBILANG camtu la…aku memandai gi jerit MELAHIRKAN BANGSA YG CEMERLANG,GEMILANG DAN TEMBERANG!!..wahahahah..rase macam dah jadi pengkhianat Negara lak..tapi ape nak wat..kew kew kew…


Haha…hari ahad lepas aku gi kenduri kawin Nizam..haha..serbe Biru mamat tu..kire Man In Blues la tuh…huuhuu..tapi aku cukup respek ngan die nye majlis…ye la..ala kampung ..aku pun x penah tgk majlis camni..walaupun agak sesak..tapi best sebab ade semangat gotong royong ..sronok tgk diorang..yg x sronoknye orang punye a ramai sampai aku nak makan pun susah..las las x makan trus gi makan kat pizza pah…guhuhu…xmakan pizza pun…aku makan mushroom sup…ahaks..xbest dan mahal giler makanan situ..


Well…Semalam (15 aribulan) aku cuti…gi lowyat..antar monitor..Monitor 2nd hand baru beli dalam 2 3 minggu lepas dam letup..slamat ade waranti lagi..kalo x sesia je kene kuar duit beli monitor baru …hehe..at least saving la duit aku…HuHu…tapi yg x save nye cuti aku la..tak pepasal kene amik cuti satu hari semata mata nak gi tukar monitor..

Uh…Akhirnye aku dah membuat keputusan ntuk melepaskan salah satu dari Console Games aku…Mati Mati dulu nak jual PS2…last2 aku jual XBOX…tekejut x?KewKewKew…well..aku da ade computer..da bole ganti Xbox…hehe..nanti lain tahun aku nak beli X360 la…tapi kene nunggu MODCHIP cetak rompak dan bla bla bla ade baru aku nak beli… Anyway aku memang sayang giler la XBOX aku..ye la…rase da memacam aku buat ngan Xbox aku..alih² tepakse gak jual…sebab xckup duit nak blanje…huhu..beli computer nye pasal la ni…tapi x pe..aku x nyesal pun..malahan aku bangge sebab aku da dapat beli mende yg aku idamkan dari kecik lagi..hahaha

Guh…Dah kul 3.15 pagi…besok nak kene keje lak…Fuhhh…keje keje keje…kalo cuti bosan..keje pun agak bosan….ape nak jadi ni?huhuhu…Tido Dulu~~Pai~Slamat Pagi~~

No comments: