Monday, May 22, 2006

UlangTahun ke 17 ..

hari ni boleh dikatakan hari yg agak bersejarah la..hari hari penting dalam hidup aku... :P ...bukan birthday aku aa,actualy masuk hari ni masuk la 17 tahun kematian keluarga aku..(22 mei 1989)..guh..maknenyer dah 17 tahun aku mendapat title anak yatim(bukan bapak aku name yatim aaa)..huhuh..

Sedih?tak jugak...sebab diorang dah xde since aku kecik lagi...kire aku tak trase sangat la kasih sayang...tapi kekadang teringat jugak..huhu...well..as a GOOD son..kene la slalu ingat kat mak bapak walaupun diorang dah takde kan..

EvenThou...aku trase bangge sebab jadi anak diorang...tanpa diorang sape la aku kan..and tanpa diorang aku takkan menaip Blog ni....coretan ni..atas jasa arwah ayah aku...aku dapat masuk UKM..bukan senang nak dapat keje kat krajaan..aku bangga dan bersyukur..

akhir skali..aku doakan diorang sentiasa tenang diSyurga dan roh mereka dicucuri rahmat..huhu...Al-Fatihah ..amin

No comments: