Saturday, July 08, 2006

Bengang tak pepasal

Baru baru ni aku rase xde mood sangat ...trase nak berseorangan je 2 3 hari ni...bengang tak tentu pasal...macam hari ni kepale aku berat gile rase...rase macam xnak gi keje je..tapi banyak keje nye pasal aku tepakse gak gi keje...

Bengang sebab nape ?Ntah la...aku rase macam ader 100 orang kat depan aku ketawakan aku...trase macam nak tembak diri sendiri je...huhu...prangai yg pelik..and aku tatau nape leh jadi cenggini..tapi yg aku tau prasaan cenggini mmg kurang menyenangkan..aku trase nak marah je..masalahnye aku xtau KENAPA aku nak marah and SIAPA yg aku nak marah ?marah x bersebab ...

Anyway aku ade buat lagi satu post hari ni...tapi aku x rase nak publish post tu sebab aku rase macam terlalu keterlaluan...haha...jadi aku replacekan dengan post ni...
Haiz...aku nak balik tido la..restkan kpale otak yg tengah pening dan perasaan yg tengah marah tak menentu ni...Lapa lak tu :P

No comments: