Monday, July 31, 2006

Family Day

Huyaahhh...Ngantuk Giler wes..smalam bas sampai kul 3 pagi...3 tepat!!..Hoho..Tepat skali jangkaan ku..huhu...memang ler lambat sampai..sebab banyak brenti..dah ler skali Brenti sejam...ehe..

Anyway...This weekenD Greats!!..memang menyeronokkan bercuti kat teganu...walaupun cume sehari..tapi aku rase cam sonok sangat (xde pulak rase nak pegi lagi)

So its begin at Friday~hehe...aku punye la cuak giler kemas baju ..lambat sebab lepak ngan ac..sampai terlupe charger ngan prepaid wan (skang aku ade 2 prepaid seploh..sape nak beli meh jumpe aku...edisi terhad niih)..pastu da sampai sane..lepak dalam Sejam 45 !! cheh...bas tolak kul 10.45 ..lambatkan?biase la..orang mlayu..kalo janji kul 9..kul 10 11 12 kang baru sampai..hehe..anyway cut that Out..so dalam bas tu takde paper la yg ganas kitorang buat..cume...satu penyeksaan terhadap Khai..hehe...Shahrul a...gi sumbat lubang idung mamat tu mase tengah tido ngan ubat sesema (yg sedut tu)die..


Huhu...Mengikut Plan..kitorang akan Bersembahyang dekat Masjid Terapung Teganu..huhu...tapi malangnye x jadi sebab dah lambat..ehe...dalam kul 7 bas brenti kat surau As Solihin..ehe..kat situ satu perkara malang berlaku kat aku...waa.. aku nyer mende sumbat kat tlinge earphone ilang..huu huu..sad huh?tapi takpe..aku kat sane bukan denga sangat walkman...ye ye je beli lagi satu beteri spare takut abis dalam bas..last last aku pakai gak mase nak balik smalam..hehe...ok..Story Continues...

Dalam kul 9 tu kitorang sampai kat Pasar Payang...ehe..kat Sini Ade citer best..memang kate orang tue Jodoh tu tak ke mana kan?kalau tak ke lubang jamban..ke jinjang pelamin la jawabnye...hehe

Kat Pasar Payang aku jumpe ngan Si Dia..hehe..die datang Ganu sebab nak uruskan Hal die kat KUSZA..huhu..so aku Split ngan bebudak ni..pastu jumpe Si Dia..Jejalan ngan die sampai kul 12 camtu..pastu aku cau..ehe....aku cukup respect ngan dia ni ...sebab die terer menawar barang..huhu...so die beli beberapa Tudung and Kain Batik..huhu



Lepas Pisah ngan Si Dia...aku meneruskan lagi perjalanan aku ..huhu..dalam kul 1 camtu sampai la Primula..ingat bleh check in trus..rupenye bilik kitorang x siap lagi..chew...so lepak la kat pantai kejab..nengok laut..penyu batu...mat/minah salleh main lelayang tengah panas...huhu......





Dalam kul 2.45 tu baru kitorang bleh masuk bilik..memang ngantuk giler dah mase tu..ye la..dalam bas mane la slesa tido sangat kan?hehe..tapi memikirkan perut yg lapar..kitorang jejalan la kat luar hotel jab...gi kat warung makanan....makan nasik minyak teganu...pastu balik balik..dah nak dekat kul 4...Ade Sukaneka pulak. memang tak tido la aku ... Ehe...actualy SukaNeka Start dalam kul 5 (ye la..pihak urusetia mesti tau..kitorang penatnye).. hurm...so mase sukaneka petang sabtu tu..aku join beachvolleyball je la..ehe..dapat no 1 lagi kitorang..walaupun aku xbuat ape sangat..tapi ok la..hewhew..then selebih waktu nye..aku jejalan kat tepi pantai..tangkap gamba ngan azmi...bla bla bla...sume..pastu baru balik..
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Malam tu pulak..member aku dari ganu call..sebab aritu aku pesan rempah ratus kat die...so dalam kul 7.45 tu aku jumpe die jab..borak borak..then jalan gi losong..beli kepok kat sane..(die cakap kepok situ best)...pastu sedar x sedar da pukul 8.30...nizam call aku...die marah marah cakap yg diorang sume tgh tunggu aku..huhu..bergegas giler aku balik...Bos aku Walid pun Call cakap jangan lambatkan Prgm die..punye la cuak aku mase tu..sampai kat Lobby tu..Cheh..rupenye ramai lagi yg x masuk...termasukla room Mate aku...Shahrul ngan Hasan..diorang pun baru datang lepas aku..chew..saje je nizam wat cuak kat aku ...

ehe Malam tu Ade la Dinner sambil Kara-Ko..ehe..walaupun suare sumbang..tapi trime kasih la sebab Sudi MENYUMBANGkan lagi keadaan(aku xnyanyila...kang kalu aku nyanyi..sume aku bolot lak)

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Jadi pas makan makan tu..

dalam kul 11..aku ingat nak balik tido dah...skali shahrul ajak gi minum kat Restoran Gelas Besar..peliknye name die kan?ehe..ntah la..actualy aku sendiri kasi name tu sebab aku x ingat ape name die..Muahaha
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Tapi kat situ Gelas die memang besar tahap Gaban..Murah lak tu..bayangkan air buah 1.80(tu pun dah besar size die)memang kalo kat Kl harge die dalam 5 6 inggit la..tapi yg paling mahal harge 35 inggit...tu memang besar giler tu..bleh letak 100 ekor ikan guppy kecik punya...hewhew.Si shahrul lak pesan gelas yg harga 6 inggit nye..amik ko...x terhabis die..gelas tu bsar jug...huahaha...memang kalo abis minum..ntah ntah kentut pun kuar air

After abis minum...(Sharul x dapat abiskan pun,si Drebar tu siap bungkus lagi)..kitorang gerak balik..ye la..nak balik tido la..da penat giler tahap cipan kene lunyai ngan 4 ekor serigala...

(Tido)....

Besoknye bangun dalam kul 7 (aku kunci jam x bunyi)..lekas lekas smayang subuh..huhu..pastu lepak lepak dalam room jab..dalam kul 8 stengah camtu baru turun makan..ehe...so pas makan makan tu..gi nengok sukaneka jab..huu..memang meriah betul la sukaneka pagi tu..aku join main baling belon air berpasangan (ngan Nurul) .ehe..pastu
banyak tangkap gamba...eheh...Paling mengancam pertandingan makan buah epal suami isteri la..waa...eija ngan suami die macam bercium betul mase makan buah tu..siap berpeluk lagi..hahaha..
Ehe..aku join jugak Futsal pantai..huhu..jadi keeper..ampeh..kalah 2-1..salah aku gak sbb aku keaper..huehue
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
So pas abis sukaneka tu..aku jalan jalan lagi ngan azmi.jauh gile kitorang jalan..pas balik...tido tido sampai kul 12.45 camtu..pastu bersiap nak check out..naik bas gi pasar payang(final shopping)..ehehe..aku beli cendrehati ..ngan kepok keping..ingat nak beli Kepok Gonde (name orang ganu panggil)..kadang diorang kate nak singgah kemamang..(kemaman) ..

Dalam kul 5 tu baru sampai kemaman..sebab 2 3 kali gak brenti..smayang la..memerut la..ape la..hehe..pastu sampai kemaman..kitorang sentap kepok leko...waa..best gile kepok kat situ..xde minyak pun..pastu panas panas lagi..huhu..then after grab something to eat..we chow la..

And Then Sampai kul 3..balik umah ....lepak jab..bukak pc..ingat nak print gamba yg aku snap mase ari kuarge tu..tapi cable wanzriot pulak pinjam..huhu..tepakse la buat ari rabu.(die kate nak pulangkan ari slase)

So....tu je la pengalaman aku kat ganu bersame warga warga UKM..sonok giler wes..hehe..

Woauh..ngantuknye mate..nak tido aa...ingat petang ni nak cuti~~hehe

P/s : Gambar Baru akan Diupload dari semasa ke semasa

No comments: