Tuesday, July 18, 2006

Wish Me Luck At 25 and 28th

hehe....minggu depan banyak mende aku nak kene hadapi...mule mule test jpj ntuk Motor (Lesen P)...pastu Temu Duga ntuk PAR tetap lak...hurm....dah ready ke aku?nak ready ape ek?aku pun tatau nak ready aku..wat bodo je la...haha..bos aku suh aku pakai tie mase temu duga tu...ewwh...xpenah aku pakai tie seblum ni...nanti la aku rembat bos aku nye tie...huehue..

Hurm..pasal Test P pulak..aku cuak jugak..sebab mase training ari sabtu lepas...cikgu tu cakap aku banyak lagi nak dibaiki...kaki salah turun la...angkat tangan lambat sangat la..ape ape lagi la...huhu...tapi basic die aku dah tau sesikit..insya Allah boleh...Yakin boleh~hehe..kalo orang lain leh wat nape aku x bleh kan?err..kecuali ngandung la kot?:P

Smalam aku gi nengok pameran misteri dekat Shah Alam..ingat power la sangat..rupenye ampeh..dah ler x dapat nak tangkap gambar...pastu pulak gelap...ade ke die suh kitorang gi nengok mende kat satu bilik tu..tapi gelap gelite..macam x nampak ape ape pun..dha ler aku rabun ayam..jenis x nampak waktu gelap..ampeh je rase..huhu...yg nampak pun ade la jenglot..pastu jin...ngan ikan dugong (sebab die da x comel die x boleh digelar duyung..Miahaha)..hurm..anyway..bagi aku..,lagi best nengok kat TV @ sokkabar....dari nengok kat situ..rase cam x de ape pun .. >"< ...eheh...tapi aku dapat gak sneak tangkap gamba ..huehue..ni Antara gamba gamba yg sempat aku shoot ...


(ehh....die ni...err...die ni...bukan salah satu dari bahan pameran tu...ni x benar ni...ni ...ehh ehh)







Hurm...paper pun.....ape yg aku leh cakap....lagi baik aku gi nengok wayang dari aku nengok antu tu....dah ler berbayar..pastu x best..huehue...

No comments: