Friday, July 28, 2006

Temuduga da lepas

Huuu...lepas juugak temuduga yg dinanti nanti...hehe..takde la menakutkan spt yg dikata...wat cuak je aku cuak..huhu..anyway tadi temuduga 3 orang skali masuk...kire x de la berpeluh sangat ketiak ni..(biase kalau sorang mesti kene gangbang ngan penemuduga nye )

haha....tadi en . 3M tanye..kalau Ditukar ke tempat lain...sanggup tak?..then aku jawab la..kalau dah atas arahan orang atasan..aku sanggup la..huhu...

Then pastu takde ape yg penting ditanya..ape aku wat lepas balik keje..pasal kawan...camtu camtu je la..pastu takde dah..pasal cara kerja aku pun takde..
tp yg lagi 2 orang tu mmg die tanye pasal kerja spenuhnya...india seblah aku lak jage bahagian sumber haiwan..jage tekus..agaknye cemane la keje die ek?huhu..mesti lawak giler wes...yg lagi sorang tu tukang franking..hehe...

So skang temuduga dah abis..hurm..banyaknye mende yg best best blaku kat aku tahun ni...Alhamdullilah.. ^^

No comments: