Wednesday, July 26, 2006

hehe....smalam aku dah pas lesen P.rase lege giler...macam baru lepas buang air besar rase nye...dah ler pulak tu smalam gaji...njoy sakan la aku....gi kajang...shoping tu...shoping ni....huaahaha...

so yang tinggal temuduga hari jumaat ni je la...haiz..lecehnyer..nak kene bace pasal ukm lak..sape TNC die..pendaftar bla bla bla...mapuh aku...huehue

hurm...anyway tadi pagi aku gi jage pekse pegawai tadbir..ngantuk giler...ngantuk tahap dewa maut yg x de mangse nak bunuh...huhu....

Balik balik tu pulak (dalam 49 saat seblum ni) aku dikejutkan (cewwah) ngan surat layang...ade orang tak puas hati pasal hari kuarge kitorang...hurm..pelik jugak...
pastu send surat layang bla bla bla...so tatau la cemane tindakan strusnye pasni...

Mungkinkah akan terbatalnya hari kuarge jumaat ni??
mungkinkah akan bertambahnya tambang hari kuarge jumaat ni??
mungkinkah akan berkurangnya orang pergi ke hari kuarge jumaat ni??

Segalanya di tangan...sesape la...

No comments: