Wednesday, July 12, 2006

sape tak betul ?

Tadi petang aku kuar ngan Si Dia...Dia cakap yg die bengang betul ngan sorang budak kat tempat die...pasal pagi tadi...budak tu tanye " tak pegi makan ngan BF(die maksudkan aku la tu kot) ke ?"pastu Si Dia cakap la "tak..makan ngan Member seopis je je"..pastu boleh budak tu cakap .."Lain kali..kalo nak cari pakwe...cari la pakwe bebetul"....

SOO what?aku tak boleh jadi pakwe yg betul ke?ape yg slacknyer aku?aku tau la memang aku x berpelajaran sangat...eventhou aku ni x berpelajaran ..tapi aku still manusia and aku berperasaan....

Actualy aku x marah la kalo cakap camtu kalau dulu (sebab dulu memang aku bermasalah skit)..anyway takkan sebab dulu pun nak ungkit sampai camgitu..dah ler xpenah nengok cara aku bekerja..sesedap je cakap..busuk hati betul la .

anyway...hehe..tadi Khai cakap kat aku..KEMUNGKINAN die akan keluar dari "Akuarium Pendaftar" pastu gi BSM ganti "Big Brader"..pastu KEMUNGKINAN aku akan jadi pengganti die kat dalam "Akuarium Pendaftar" tu..huhu.taktau la samaada aku gembira ke tak..sebab aku still suke kan keje aku skang..takyah pepening paler..aku nengok Khai kat dalam tu macam professional je...haha..tapi tadi die cakap.."dulu aku macam ko jugak..masuk UJBa..pastu orang situ dah train train...last last jadi PAR datuk,memula aku rase xbest la sebab nak kene tinggalkan BSM.tapi keje nye pasal..takble wat ape la.."huhu...pastu die kate " TAPI HATI AKU STILL KAT BSM!"hehe

Kalo nak tau..dulu mase aku memule masuk UKM..aku jadikan die sebagai target untuk ditandingi...dan dicontohi..but he's sure a Great One...memang aku tabik giler kat mamat tu..die banyak ngajar aku wat keje kat BSM ..

Hurm..so bagi aku?kalo betul aku kene tukar kat dalam Akuarium tu...sedih ke x?hurm....sedih tu sedih la..tapi best la kot..sebab dapat menimba banyak pengalaman baru.. ala..sedih ape sangat..bukan jauh dari tempat lain pun..dalam 1 opis jugak kan..huhu (aku cakap ni macam aku dah sure sesangat dapat je kan?)

No comments: