Sunday, July 23, 2006

sape ni?

Weekend over???wuaah....Nothing to do these 2 days...Useless day~huhu...speaking lak aku..macam terer lak bunyi nye (memang terer pun sesikit)..aicheh..bangge lak ..huhu...
So ape citer?ape yg berlaku?siti kawin ngan datuk k?ape kene ngene ngan aku?ape kene ngene ngan Si Dia?ape kene ngene ngan AC?(ehe..ngan Ac ade la kot kene ngene..pakcik ko kan??)ngahaha

ok...Enuff Merepek...So aku nak Citer ape yg dah aku lakukan weekend ni...Hurm...everything started with Saturday Morning...Aku gi mines....cadang nak cari DVD..guest Whatttt????Sume DVD dah x de....clean N clear...biore...SK 2...dll....sume dah kene rush...crush...huaa..sumber aku dah ilang...rase cam Tempat ngadu dah xde..sob sob....slamat ade 1 lagi kedai jual lagi DVD....walaupun x bnyk..tapi still ade la..althought aku bukan beli paper pun..Ngege..So pas balik dari mines..singgah Warta...makan nasik Goreng ayam (ni pun nak gitau ke?)...ah..actualy ade special sket pasal nasik goreng ayam ni..nasik die best..malangnye rase Bawak putih die lebih...rase xbest lak..tapi kalo skali rase rase best.,.kalo 2 3 kali rase...macam memualkan la pulak :P...Ok tutup buku ...The ENd...Chau sin...DLL

(end of part 1)

ok..Chapter 2....petang tu pulak..ha...petang sabtu tu nye pasal la ..yg membuatkan aku rase badan aku sakit ari ni...bahu aku...pinggang aku..kaki aku..sume rase sakit ac main badminton..kununnye nak riadah...mamat ni memang tak paham bahasa ape maksud "RIADAH" tu kot....hampeh unta jalanan sungguh...pukul shuttlecock tah kemane mane....dah dia wat camtu..aku lawan la lagi ganas(aku pun satu sengal :P)..hehe..abistu memasing kepenatan..aku denga die sakit bahu..ngahaha...padan muke ko dan padan muke aku...

(End of Part II)
Nota pengarang : aku xyah citer la pasal malam tu..sebab x best pun..bukan ade orang nak bace pun*

So kite beralih kepada Chapter 3 pulak...err...ahad (hari ni)...secara keseluruhannye hari ni..aku x wat paper pun...aku duk umah..lepak...tido...nengok anime..ngabiskan makanan ape yg patut..ingat nak kuar petang...tapi x tau nak gi mane...so just dok umah je la...pastu dalam kul 7 tadi Sanie ajak makan sate....pastu siap nak blanje lagi..tah ape mimpi tah...menang teke kacang kot mamat tu?huhu..jadi dalam kul 8 tadi aku kuar la makan ngan die...lepak lepak lepak..sampai kul 10 camtu...and ...here i am..dekat cc..mengarang Tugasan harian aku yg membosankan ni...huu~Lifes goes on~~~

Aiyeee...besok keje dah...nak balik tido dah la...badan sakit lagi...ni bukan riadah...ni riakdah...huhu

(The End?)

No comments: