Wednesday, February 22, 2006

Ahhh!!GiGi Ku Dicabut!!SOb SOb SOb

Semalam aku telah membuat satu keputusan yg berani ...yg bakal merubah segala galanya....iaitu pergi jumpe doktor gigi...ya...doktor gigi..The Most scariest person..hampir 60% manusia takut doktor gigi..huhu...uiks...tapi rupenyer doktor gigi ni lawa...cun giler..minah saleh tuh..ingat sesenang ke nak suh minah salleh sentuh mulut kite?HueHue..ah!The best part is..mase dier cucuk gusi aku ngan ubat painkiller...rase sakit kejab je...pastu kebas sekebas kebasnyer...mase dier cabut tu aku x rase ape pun...cume rase cam ade mende kene tarik je..tapi x sakit...kadang dalam hati..MMG takut giler...aku terpikir..cemane la kalo tetibe ubat ni ilang kesan?mau nyer aku mati situ gak on da spot...Hehehe
hurm..dah lepas lepas tu..nak balik ..moto member aku lak wat hal...aku start start xbleh...dah ler mase tu nak cakap pun cam susah..ngan kapas kat dalam mulut lagi...seksanyer rase...last last ade jugak sorang Hamba Allah ni tolong aku...Huhuhu...balik opis je..ngan mulut yg ade kapas..aku x bleh nak cakap ape..memember stok gelak je..pastu..amin ayam telepon..aku nak cakap cemane pun susah..ngan lidah ,mulut,pipi skali ngan tliger aku kebas...
Balik umah lak..Orang tua aku cam cuak je...aku x makan pun malam tu..sampai pagi tadi..pastu dalam tengahari tu baru makan roti sikit...
Tapi..ape pengajaran yg aku dapat spanjang kesakitan gigi ni (skang still trase sakit lagi)...aku rase..aku nak ubah cara idup aku dah..taknak malas gosok gigi lagi dah ...hhehehe...nak gosok gigi 3 kali sehari..

No comments: