Sunday, February 05, 2006

Waa!!Ngantuknye~

uhh..ngantuk giler...aku jumaat ngan sabtu mmg ngantuk ..ye la..malam semalam aku keje Cc...pastu siang tadi aku keje UKM..ni skang pun aku keje Cc balik...maunyer sampai kul 6 pagi karang aku berjage..hueHue~...tapi x pe..mate aku mmg dah kebal..lagipun kalo aku ngantuk aku leh suruh memember aku gantikan ...

huhu...tadi siang kat UKM panas giler..Aircond x de..dah ler banyak keje lak tuh!...shiyut je...tapi xpe...keje bertimbun timbun baru best..lagi banyak keje..lagi banyak Duit OT .. GuHuhU..

haa...balik dari UKM kul 6 ptg tadi..baring baring jab..pastu fadzly(nama sebenar) lak call..huu..dier ni baru keje cC..kire Noob lagila..xtawu wat report lak..hehe..ingat kalo xde masalah aku nak datang kul 8..Buahaha..tapi memandangkan ade Budak baru (padahal dier lagi tua dari aku)..terpakse la aku mendatangkan diri aku yg malas malas cipan ni..hehe..

Hurm...tadi dalam kul 8 ~ 10 ramai giler bebudak kampung..main pc macam main lastik..slamat la dier x amik monitor pastu baling..pastu lak orang vietnam lak..bukak lagu diorang bapak la kuat..macam Cc ni Cc kat negara diorang lak..kalo lagu best xpe gak..ni lagu tahaperhaper tah..
pastu aku dok memain ngan diorang..dok off sound diorang..Huahaha

wawawa..ngantuk nye!!..dahage lak tuh..gi beli H2Oh best gak ni!...PaPaPaPai~

No comments: