Wednesday, February 01, 2006

Laziest Day Part II

Wuahh..masuk ni dah 2 hari aku jadi warga pemalas ..hueHue...Cipan jantan yg Gemuk pun x malas cam aku ....hari ni kul 11.45 aku bangun...GuHuhU..pastu lepak lepak jab tenangkan otak yg tengah Blur...Bukak estro..nengok citer cinte fotokopi...huh..hampeh sungguh citer tu...bosan je...pastu dalam kul 12 cenggitu baru aku tingat yg aku lom mandi ..HueHue..gi ler mandi segayung due...hehe

(Jam Bilik aku menunjukkan kul 11.45)~>




Hehe...pastu baru nak sarapan..(kul 12 stengah hari baru nak

sarapan?)..makang nasik krabu yg orangtue aku beli kat pasar pagi tadi...tetibe kucing itam yg srupe macam character dalam BLEACH tu datang


Hurm..pas makang nasik krabu tuh aku pun siap siap la nak gi Cc...pakai baju..spray minyak wangi sesikit pastu gi la menapak ke cc ngan smangat barunyer..sesampai je cc...nengok wadi ngan saiful tgh betulkan poster yg tetanggal aritu...ngan kakyus yg bermuke Blur Blur Cipan

(Makcik jage kaunter Cc Yg Berdedikasi)~>




Oh!.....hari ni aku Gaji!!..Buahaha..dapat la 50 inggit lebih pas potong Utang Utang
Silam..hehe..dapat Angpau lagi tu...haha...dah ler sampul Angpau tu aku kasi kat boss..(free mase beli Cd Ro version Baru)..pastu Bos kasi balik kat Staff Staff dier.hehe..jimat sikit kos dier..






Well..dalam kul 5 camtu si Amin Ayamas datang ngan berbaju Biru dan bercap klabu klabu taik
ayam ..ngan bunyi chicky "kepok kepok"
datang datang pakai pc 20 trus cari software..puh..nanti la aku citer pasal background mamat ni..tapi dier ni mmg power pasal handset...kire bakal menerajui negara dalam bidang Symbian Symbian la...ehehe

hurm...tadi kul 8 aku Gi Zombie(kedai cd cetak Rompak/Blue dan seantero ngan nyer../eh..aku x beli aa mende mende Biru nih~xlayan a..bazir je duit)..hehe...beli DVD citer ape tah..omen ngan tall of chinese story kot?ntah..lupe dah tajuknyer..ingat nak cari citer loh kong ngan baik nyer cilok..tapi x kuar lagi...haha..bebudak selepak ngan aku mase kekecik dulu still keje kat situ lagi...~LaLaLa~..asalkan diorang x nyusahkan aku dah(tapi kalo aku nyusahkan diorang xpe!) Mind Their Own Bussiness


HuHu..ni baru nak cau ni...ingat nak balik tido..besok keje!!waaa...keje keje keje keje keje..tapi best jugak keje..koman koman x de la aku jadi Hollow lepak kat cc ni..bosan seyh lepak cc sebenarnyer..kalo nak kire aku lagi suke keje dari lepak jadi cipan jantan jalanan..Hehe

Hurm...Cuti berlalu ngan Gitu je...ape tah aku buat aku pun tatawu~ haiz~Lonely~i am so Lonely~im very Hungry~hahaha..lapo dah..nak balik makan!

No comments: