Tuesday, February 07, 2006

keje ? keje ? keje ?

Ari ni aku bangun awal giler..seawal kambing mengembek awalnyer..huhu..gi keje kul 7 lagi~HoHo...ade pulak sorang pakcik yg kenal aku tumpangkan aku (aku x kenal dier pun) ..tapi dier kate dier kenal aku dari kecik lagi..haha

sesampai je ...nengok pintu opis kunci lagi..waa...gelap giler ke aku sampai?huhu..rupenye pakgad tu lambat bukak...so ade la dalam 15 minit aku mlepak kat luar opis kejab..pastu masuk masuk..lepak lepak jab...aku baru tersedar...yg STEPLER aku ilang lagi!waaa...masuk ni dah 3 kali!! Goddamit..huhu..dah ler ari ni nak gi jage pekse ntuk pembantu tadbir rendah..huhu...make ngan muke x malunyer tepakse la aku meminjam stepler orang...sampai bawah je..rupenyer ade akak sorang tu dah masukkan bebarang kitorang dalam kotak ntuk dibawak ke dewan pekse...huhu..

sesampai je dewan FTSM ..gi check pc...pastu kumpulkan calon temuduga..then pilih 30 orang bla bla bla...masuk la dalam tempat nak ujian tuh..chewh..ujian dier senang giler aku nengok..aku rase aku pun bleh lulus..huhu..taip mende tu dalam mase 10 minit je..huhuhu..tapi Mostly awek tuu..cun cun lak tu..nak je aku ngorat sekor 2..hauaha...hurm..maybe ade yg cuak ke apekan?haha..ade sesetengah nyer mmg agak bengong..boleh ke dier tanyer aku cemane nak savekan ..haha..cemane la nak apply jadi pembantu tadbir rendah kan?typist x reti nak save ..HoHo..dah ler bermacam masalah...ngan pegawai tadbirnyer yg macam sesengal skit...bagi ucapan tahapeape tah...macam bebudak je dier layan..hahaha...ade ke dier gi tanyer sape yg dah siap angkat tangan ...huhu..

Habis habis je...dalam tengahari gak la..aku wat keje ape yg orang tglkan kat meje aku...antar document ke Unit Latihan..pastu masuk rehai tengahari trus~..

belah petang MMG gegiler penat!memule antar surat ke Perpustakaan Tun Seri Lanang..hehe..mase nak balik tu sempat jugak aku singgah Unikeb...jumpe awek yg aku x sempat ngorat mase nunggu bas arituh..HoHo..beli sokkabar harian metro (giler ape beli belah petang,..dah tu je akunyer reason nak jumpe dier..nak wat cemane kan?)pastu balik balik opis je..dalam keadaan penat...kene potostat Buku Perkhidmatan ..aku berdiri dekat 3 jam rasenyer...dok potostat Buku Perkhidmatan orang nak pencen..dah nak pencen pun nyuwsahkan orang lagi..hehe...tapi ape nak wat..biar la dier pencen..so dekat 3 jam tu aku dok mlepak dalam bilik potostat je..

HuHu...siap siap je..ngam ngam kul 5..ingat nak balik dah..tetibe kak norma mintak tolong aku potostatkan soalan pekse ntuk Pembantu Tadbir lak..huhu...objektif beb..kire aku dah dapat soalan bocor la tuh..huhu..kalo aku jahat dah lame aku jual satu soalan 10 hinggit..Guahaha...tapi rlex...aku professional ..so x main la keje keje jahat nih~HueHue..

Balik2 je..waa..i cant feel my leg~trase kebas jee...ingat nak tido dalam kul 9 camtu ..satgi tetibe Balkish (aku suke Die !!) sms...tanye aku watape...huhu..Trus aku call dier ..hehe...borak borak borak borak..ade la dekat sejam...ngmpat sane...ngate sini..haha...wat dosa kering beb..hahaha..sampai beteri aku nak kong..baru aku tingat nak stop..huhu..Love Her Very Much~But she doesnt Love me~ :P...abaikan.^^

Hurm..well..2day what i do?aku rase banyak gak la mende lawak yg aku lalui hari ni..aku ingat aku la paling teruk menaip..rupenyer ramai lagi yg lagi teruk menaip..haha..tapi aku boleh dikira ok la ~(Puji diri sendiri la~sape nak puji aku lagikan?)

No comments: