Thursday, February 09, 2006

Bodoh Punye Olang!

Hurm...arini aku penat giler..dah ler bengang kat BoB tak gune tu...dier sesedap je goyang kaki kat sofa layan calon TemuDogi...aku gak yg kene buat memacam keje...last last skali tadi aku bengang aku bising bising kat unit ...ape kejadahnyer sume ni?HuHu...biasenyer aku Cool je...walaupun dalam paler otak aku mmg ngtuk/maki hamun kat mamat tu...Tapi pikir la...Ape ke logicnyer mamat tu..nyibuk je..orang nak jage temuDogi dier
nak jage...padahal dier tu Pembantu Am Rendah same cam aku je...ni siap duk meje penyambut tetamu lagi..pastu angkat tepon..ampeh je...macam Pegawai Khidmat Langgan lak die..(HuHu)

Dah ler tadi banyak giler mende aku kene wat...masukkan surat dalam sampul la..pastu potostat la...maunyer x marah...rase aku nak je aku karate mesin potostat tu..tapi aku tau..kalo aku yg karate..aku gak yg sakit..hehe..
(Membinding !!)~>

Urm..tapi kalo nak kire..arini best gak..rupernye ramai gak yg nyampah ngan mamat tu..HuHu..and sume sayang aku ~ xD

No comments: