Saturday, February 18, 2006

GiGi Saket?

WuiH!Whats newS?Huhu...Semalam aku saket Gigi..pastu amik cuti petang ...ingat nak gi pusat kesihatan pelajar UKM...pahtu pikir pikir balik...malas(takut sebenarnyer)...huhu..lagipun rase da x saket dah..hehe..anyway gigi aku yg belah kanan mmg belubang kot?itam sikit sebab bekas tampal yg lepas...member aku cakap skang tampal dah putih..tapi dier clean yg itam punye tu...member aku kate NYILU giler..HuuHuu..apenyer member dah...bukan nak kasi semangat ke..sokongan ke..ni dier kasi lagi takut...hehe..

da x jadi gi pusat kesihatan..aku gi mronda ronda...gi kajang la..warta la..saje je jejalan tesko kajang..bole tahan la jugak besarnye..huhu..xbeli paper pun kat sane..jejalan je..pastu gi warta beli Vcd baik nyer cilok...pirate mari..HueHue..xsedap pun citer dier..(Bagi aku la)..ingat sedap giler...tapi hampeh je...uh..tapi aku rase aku je yg 1ST skali cakap citer ni x best ..Hue Hue

No comments: