Tuesday, February 14, 2006

Valentine day for what?

Waahh!!dah bape hari aku x bukak blog..xde mase nak update...Bz These day...Office pasang partisyen..so banyak ngemas barang...buang meje sume...gotong royong bla bla bla...penat abis satu badan...HuHu..tapi sronok...well ye la...gotong royong beramai ramai..so ade teamwork dan kesefahaman la kan..

Hurm...Hari ni VALENTINE DAY...mesti banyak maksiat berlaku malam ni...HueHue..memember aku ajak aku gi skodeng Tasik Cempaka malam karang...tapi aku malas...Buang mase je nengok...dierorang dapat dosa...aku pun llaaaagggi dapat dosa..baik duk umah lepak main game sambil makan kopok cheese..Hehe..ape nak wat...nak gi ajak awek dating pun..awek x de..lagipun Buang mase je..Buat DOSA ade la...hahaha

heehee...aku finaly masuk perjawatan gak...HuHu..after these serevel days~BoB dah brambus gi perkhidmatan...tapi dier still kacau perjawatan lagi..dok lepak lepak lepak lepak lepak lepak...Meje aku pun da lawa~tapi cam kosong lagi...biase la ..aku x reti nak nghias~karang aku hias aku letak pentagram kang..mau kene tembak dek staff staff and makcik pakcik kat sini..Hehe~

No comments: